Aviseringar
Rensa alla

satt mig själv i klistret


Ämnesstartare

Jag har verkligen satt mig själv i en bisarr situation. Min far råkade se att jag köpt en ny mobil. men så fick jag ett ryck och ljög att min gamla blivit stulen. Så nu tänker han polisanmäla, kontakta försäkringsbolaget och allt. Jag vill inte åka dit för försäkringsbedrägeri 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

hahahahahahahahahahahahaha fan va roligt


   
SvaraCitera

göm mobilen ???

Lysande Sickan:

ett ryck

tydligen, du skapa massa trådar [zzz]


   
SvaraCitera

Lysande Sickan:

polisanmäla, kontakta försäkringsbolaget och allt. Jag vill inte åka dit för försäkringsbedrägeri 🙁

plocka fram den å säg att en kille i skolan fick dåligt samvete och lämnade tillbax den [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lysande Sickan:

Min far råkade se att jag köpt en ny mobil.

OCh det är...dåligt?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer ju bara få pengar [crazy]


   
SvaraCitera

kasta den gamla i en sjö bara och säg du vet inte vem som tog den


   
SvaraCitera
Tyrael

Säg att du köpte en mobil och ta kastet [smile]


   
SvaraCitera
Hando

Det ska börjas i tid [y]


   
SvaraCitera

Ofta att du kommer åka dit för bedrägeri om din farsa anmäler det och du inte vågar berätta det för honom.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

It's not criminal to commit a crime.


   
SvaraCitera

3665030:

Ofta att du kommer åka dit för bedrägeri om din farsa anmäler det och du inte vågar berätta det för honom.

Beror ju på hur långt det går.


   
SvaraCitera
loita

de kanske inte ens är värt de, självrisken är väll på 1500, så då måste mobilen vara värd mer och var rätt ny för att du ska tjäna några 100 lappar 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Elektronikprylar och Telefoni


   
SvaraCitera

berätta bara sanningen? om du köpte telefonen för dina egna pengar finns det inte så mycket han kan säga, har du använt den kan du ju inte lika gärna lämna tillbaka den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera