Aviseringar
Rensa alla

Schweiz förbjuder fortsatt byggnad av muslimska minareter


Ämnesstartare

Schweiz är ett föregångsland här i Europa efter de att de igår i folkomröstning sade NEJ till byggnad av fler minareter.

Tänk om Sverige kunde visa framfötterna o visa att Sverige som första EU land kunde ta samma beslut!

Kommentarer?


   
Citera
Ämnesstartare

Är väl bra, nu borde de bara sluta bygga/underhålla kyrkor också.


   
SvaraCitera

Finns redan tråd.


   
SvaraCitera

Varför skulle vi göra det? Det låter fett konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Finns redan tråd.


   
SvaraCitera

Capture:

Finns redan tråd.

Lidande små barn:

Finns redan tråd.

Länka gärna. Har nu kollat igenom de senaste sidorna under Politik och samhälle utan att hitta något, säkert bara jag som är blind men ändå.


   
SvaraCitera

Gentlemannen:

Länka gärna. Har nu kollat igenom de senaste sidorna under Politik och samhälle utan att hitta något, säkert bara jag som är blind men ändå.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=275873

Den låg under Övriga aktuella nyheter och händelser, så det var nog därför.

Var annars bara att göra en forumsökning på "minareter" så kom den här upp som resultat nummer tre (första är denna tråd, andra är låst). [smile]


   
SvaraCitera

Capture:

Den låg under Övriga aktuella nyheter och händelser, så det var nog därför.

Tack det förklarar saken, tog det som självklart att om det var diskussionsgrundande så skulle det ligga under den här kategorien så tänkte inte ens på att söka, nu vet jag bättre till nästa gång.


   
SvaraCitera

Blev väldigt positivt överaskad då jag hörde om beslutet. Känns skönt att iaf inte hela europa är totalt islamiserat utan att det fortfarande finns människor kvar med lite sunt förnuft.
Muslimerna ska inte klaga så länge man inte tillåter kristna kyrkor i deras hemländer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråd finns, som sagt.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=275873


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera