Aviseringar
Rensa alla

SCI FI-Mässan i Stockholm, tunnelbana?


Ämnesstartare

Visste inte riktigt var jag skulle skapa tråden men det här får duga [wink]

Ska på SCI FI-Mässan i Stockholm nu i helgen och undrar om nån vet vilken tunnelbana eller buss som går dit?

Tack [bigsmile]


   
Citera

du ska till älvsjö station


   
SvaraCitera

Men lol, det beror väl lite på var du bor också, beroende på vilken du ska ta [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men jag brukar ta tåget [cool]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men LOL, jag tog för givet att folk fattade att jag inte bor i Stockholmsområdet och att jag tar tåget till centralstationen. Men därifrån då? [tard]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

OF 5:

du ska till älvsjö station

Tack [bigsmile]
Om du inte lurar mig vill säga [crazy]


   
SvaraCitera

Pendeltåg till Älvsjö [smile]


   
SvaraCitera

Mithotyn:

Om du inte lurar mig vill säga

nä bara ta pendeln dit


   
SvaraCitera

"Det är lätt att hitta till Stockholmsmässan

Stockholmsmässan ligger 9 km söder om Stockholm city, adressen är Mässvägen 1 i Älvsjö. Hit tar du dig lättast med bil alternativt med pendeltåg till Älvsjö station"'

SÅ JÄVLA SVÅRT ATT GOOGLA.

btw för tågtider: www.sl.se


   
SvaraCitera
blum
 blum

Mithotyn:

Men därifrån då?

underlättar ju om du säger vart mässan ligger? Finns mässa i älvsjö, sollentuna osv.
Är det i älvsjö (stockholmsmässan) tar du bara pendeltåg tre stationer från centralen, mot södertälje eller västerhaninge.


   
SvaraCitera

SL.se is your friend.
Annars kan jag bara säga som alla andra, om det är Stockholmsmässan du ska till så tar du pendeln till Älvsjö station, och sen är det bara ut från stationen o ner för backen så är du framme...


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Film, TV och Underhållning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack alla!
Men varför måste alla låta så förbaskat arga när dom skriver?

Här kommer jag, ovan och rädd och startar min FÖRSTA tråd.
Det enda jag vill få reda på är hur jag ska ta mig till mässan och folk måste bli så himla negativa.

Nu blev jag faktiskt väldigt ledsen i ögat [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

tar du bara pendeltåg tre stationer från centralen, mot södertälje eller västerhaninge.

ELLER TUMBA!!! YES JAG BIDROG!!!


   
SvaraCitera

Ahhh nördigt. [love]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Penstrokes:

ELLER TUMBA!!! YES JAG BIDROG!!!

haha :< tåg som stannar i tumba går bara vid rusningstrafik, annars är det hela vägen mot södertälje som gäller!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera