Aviseringar
Rensa alla

Screw you guys, im going home! 😀


Ämnesstartare

Trött på er och denna jävla sida, så jag drar. [bigcheers]

Ni är så jävla annorlunda. Ajja, om någon emot all förmodan vill kontakta mig: Convent_sucsess_boy@hotmail.com

[bigcheers]

07-08-18_3.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

MOSA.


   
SvaraCitera

DoktorMaJk:

Trött på er och denna jävla sida, så jag drar. [bigcheers]

Ni är så jävla annorlunda. Ajja, om någon emot all förmodan vill kontakta mig: Convent_sucsess_boy@hotmail.com

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"ok"


   
SvaraCitera

Harpyja:

"ok"

jag skrev precis det, svara inte med ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dawemore:

jag skrev precis det, svara inte med ok

Jag svarade inte på din jävla tråd.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Jag svarade inte på din jävla tråd.

du gjorde precis det, du satte ok mellan citat-tecken("), alltså citerade du någon som hade skrivit det, i det här fallet mig, jag ogillar folk som gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dawemore:

du gjorde precis det, du satte ok mellan citat--tecken("), alltså citerade du någon som hade skrivit det, i det här fallet mig, jag ogillar folk som gör det

:

Citationstecken används även för att markera ett ord där man vill fästa uppmärksamheten vid att själva ordet används på ett ovanligt sätt eller att ordet ges en betydelse det vanligtvis inte har, ibland med en ironisk underton


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

ironisk underton


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dawemore:

du gjorde precis det, du satte ok mellan citat-tecken("), alltså citerade du någon som hade skrivit det, i det här fallet mig, jag ogillar folk som gör det

Jag satte citat-tecken på ok för att visa att jag egentligen inte bryr mig, att det var en onödig tråd. Hade jag velat ha din uppmärksamhet så hade jag citerat dig genom att klicka på "citera".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera