Aviseringar
Rensa alla

Scrolla på touchpad


Ämnesstartare

Funkar inte på min lånade toshiba bärbara, förslag på vad det kan vara? Hittar inga inställningar för touchpaden heller D: Bara musinställningarna och de verkade anpassade för en extern datormus.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jobbigt att sitta och scrolla med ner- och uppilen!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns inte på alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

finns inte på alla

Seriöst? D: guuuu va kasst, hur scrollar man effektiv då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Seriöst? D: guuuu va kasst, hur scrollar man effektiv då

typ piltaangeterna kanske haha[smile]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Seriöst? D: guuuu va kasst, hur scrollar man effektiv då

Är du säker på att du inte hittade några inställningar? Låter kasst ju. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Är du säker på att du inte hittade några inställningar? Låter kasst ju. [shake]

Ja [shake] letade noga


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Ja letade noga

Tur att det är en lånedator! Skaffa en mus annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

typ piltaangeterna kanske haha[smile]

är typ NOOOOOOOOOOOT effektiv efter att man levt med en touchpad med scroll, saknar min bärbara den är så perfekt förutom alla produktionsfel [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Tur att det är en lånedator! Skaffa en mus annars?

aaa har en mus men inget skrivbord D: haha! sitter i sängen hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har iofs scroller på min. Men använder alltid piltangenterna. [smile]
Ibland behöver man klicka på sidan man ska scrolla för att pilarna ska fungera med den blir snabbt en vana! Annars; Page Up och Page Dn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

är typ NOOOOOOOOOOOT effektiv efter att man levt med en touchpad med scroll, saknar min bärbara den är så perfekt förutom alla produktionsfel

jaa usch!! jag testade med piltangenterana och det var jobbigt! men testa att vara utan dator ett tag då 🙂 eller hur länge tar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ojoj... Förstår din smärta.

Hade jag varit i din situation (hade aldrig hamnat i den däremot... då scrollfunktionen inte går att leva utan) hade jag sålt datorn å köpt ny [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Har iofs scroller på min. Men använder alltid piltangenterna. [smile]
Ibland behöver man klicka på sidan man ska scrolla för att pilarna ska fungera med den blir snabbt en vana! Annars; Page Up och Page Dn!

gud vad irriterande och segt [cry] saknar min scroll sitter och drar neråt hela tiden av vana. men klicka på sidan där man scrollar är iaf effektivare än upp och ner pilarna.. men då kommer vi till problem nr 2: neråtklicken är så hård att man får ont i fingrarna av att klicka påren D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

jaa usch!! jag testade med piltangenterana och det var jobbigt! men testa att vara utan dator ett tag då 🙂 eller hur länge tar det?

aaa ska nog vara utan dator för att jag inte kan scrolla optimalt [rolleyes][rolleyes][love] överlever [crazy] men vore underlättande om det var som vanligt

Gröna Vesslan:

Hade jag varit i din situation (hade aldrig hamnat i den däremot... då scrollfunktionen inte går att leva utan) hade jag sålt datorn å köpt ny [rolleyes]

aaa ska nog sälja min lånedator [crazy]


   
SvaraCitera