Aviseringar
Rensa alla

SD 14% valet 2014?


Ämnesstartare

Ja som sagt det är Sverigedemokraternas mål 2014.
Blir du ledsen om dom lyckats med det eller kanske t.o.m glad?

Jag är absolut inte invandrarfientlig men när dom tar fel på datum etc och börjar spränga innann nyårs afton är det lite drygt.
(t.o.m spränga sig själva)

Annars har vi självklart många invandrare i Sverige som gör mycket bra och bidrar till den välfärden vi har idag med kebab och pizza etc


   
Citera
Ämnesstartare

Allt kommer till sitt slut 2012 ändå, så jag kunde inte bry mig mindre. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Allt kommer till sitt slut 2012 ändå, så jag kunde inte bry mig mindre

Du tror på det på riktigt?


   
SvaraCitera

Går tråden ut på att man ska skriva om man blir glad eller ledsen om SD får 14% av rösterna nästa val?

snäll kråka:

Annars har vi självklart många invandrare i Sverige som gör mycket bra och bidrar till den välfärden vi har idag med kebab och pizza etc

Utgår ifrån att det där var ironi annars är det otroligt fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1stSarge:

Går tråden ut på att man ska skriva om man blir glad eller ledsen om SD får 14% av rösterna nästa val?

Ja du får gärna säga mer också. Själv tycker jag ett parti som SD behövs som står upp för svenskarna och skolavslutningar med idas sommarvisa. Samt dra ner på invandringen! Behovet av fler pizzabagare eller stenkastning på polis behövs inte idag, vi har så det räcker!

Sen tror inte jag på att vi dör 2012. Skulle vara tråkigt för då missar jag valet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med om att det kvittar, vi lever inte så länge [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, even more flamebaits. How lovely


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Ja som sagt det är Sverigedemokraternas mål 2014.

Tycker vi kan bygga ett fint litet koncentrationsläger där vi kan skicka alla avskum, inklusive deras kioskmongo till partiledare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Behovet av fler pizzabagare eller stenkastning på polis behövs inte idag, vi har så det räcker!

HAHA
ja
för alla invandrare är pizzabagare...

http://www.bt.se/debatt/alla-invandrare-bakar-inte-pizza%282283410%29.gm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom kommer att åka ut 2014 fattar du väl? På vilket sätt har dom lyckats när det gäller sina kärnfrågor? - jo dom har lyckats påverka riksdagen till att flyktingpolitiken har liberaliserats och blivit generösare, om inte partiledningen/den sydsvenska freakshowen desillusionerar SD-väljarna tillräckligt så borde ju iaf detta påverka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är mest ledsen över att ännu ett borgerligt parti sitter i riksdagen.


   
SvaraCitera

Jag tror att de kommer öka rejält. Bland unga idag är det helt normalt att vara sd are. Folk är trötta på 7klövern.

Tyvärr är SD mest ett borgligt islamfientligt parti istället för nationalistiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snäll kråka:

Jag är absolut inte invandrarfientlig men när dom tar fel på datum etc och börjar spränga innann nyårs afton är det lite drygt.

Ja eller hur!!!! Varför gör DOM det? Typiskt DOM. Det var inte en knäppgök utan det var DOM, dom där invandrarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idiot [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte det kommer gå lika bra som förra året. Deras ideer grundar sig ju på konstiga antaganden.


   
SvaraCitera