Aviseringar
Rensa alla

SD är inte rasister !!


Ämnesstartare

Är det bara jag som känner att allt som sägs om SD faktiskt är en stor jävla lögn. Man måste väl inte vara kåt i det ''svenska kulturarvet'' för att faktiskt fatta och inse vad som försiggår. Det kommer in nya importer (efterbliva invandrare som inte kan följa regler) dag som natt som förstör precis ALLT.  Såklart finns det och kommer alltid finnas rasistiska bonnlurkar som har missförstått SD:s politik helt och hållet, som lägger sin röst på de. Men vad är grejen med median som alltid ska sprida lögner och som ska behandla Sverigedemokraterna orättvist, på t. ex debatter ??  vad fan vinner de på det ? Vad fan är fel med de ?
Och så klart ska det alltid finnas skitungar på 12 bast eller så som inte kan ett piss om politik men som ändå har mage och stå där och kritisera och säga att SD är rasister !!! NEJ Rasismen har faktiskt inte ökat, det är bara det att fler personer faktiskt har förstått att det är något som är fel.  Vi måste få slut på massinvandringen !!!

Någon som håller med eller är det bara jag ?? 

Texten blev lite rörig men det är för att jag är så jävla arg. 
Förresten så är jag själv invandrare och om jag var myndig skulle jag gärna lagt min röst på SD 🙂


   
Citera

är dom ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte rasist men,

HiTech: Det kommer in nya importer (efterbliva invandrare som inte kan följa regler) dag som natt som förstör precis ALLT.

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invandrare är ignen homogrupp hallåå !!!!!1!11!


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent: invandrare är ignen homogrupp hallåå !!!!!1!11!

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: invandrare är ignen homogrupp hallåå !!!!!1!11!

sluta uttrycka dig människor tolkar inte dina ord homogent 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
invandrare är ignen homogrupp hallåå !!!!!1!11!

Jag säger inte att alla invandrare är såna, men många av dom är det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech: Såklart finns det och kommer alltid finnas rasistiska 

och de finns även i SD:s ledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du verkar förövrigt negativt inställd till invandrare överhuvudtaget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

och de finns även i SD:s ledning

Sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:
du verkar förövrigt negativt inställd till invandrare överhuvudtaget

Som sagt tycker jag inte alla invandrare är såna, men om du skulle fått höra ord som '' svennehora, slampa, rasist osv. från 5 åriga barn skulle du också vart det. Jag har bott i ett invandrartätt område halva mitt liv och det är inte så kul och se att din cykel är stulen klockan 9 på morgonen när du är sen till skolan ! Jag säger inte att det är invandrarnas fel, men de drar nytta av att folk tycker synd om de och dom gör som dom vill. Det är regeringens fel 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech: Jag säger inte att alla invandrare är såna, men många av dom är det...

många svenskar är också det, många sdare är också det, många människor ÄR idioter. var vill du komma? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech: Som sagt tycker jag inte alla invandrare är såna, men om du skulle fått höra ord som '' svennehora, slampa, rasist osv. från 5 åriga barn skulle du också vart det. Jag har bott i ett invandrartätt område halva mitt liv och det är inte så kul och se att din cykel är stulen klockan 9 på morgonen när du är sen till skolan ! Jag säger inte att det är invandrarnas fel, men de drar nytta av att folk tycker synd om de och dom gör som dom vill. Det är regeringens fel

Håller med. Har vart nästan den enda invandraren ett tag där jag bor och fått höra "turkjävel" "neger" osv flera gånger. Mina småsyskon ännu oftare. Även fått 3 st cyklar stulna.... ut med svennarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

många svenskar är också det, många sdare är också det, många människor ÄR idioter. var vill du komma? 

Om svennar är det så är det en grej, åtminstone är det deras land. Men om du som gäst kommer hem till någon så kommer du väl inte in med skorna och skitar ner och sen lägger upp de på bordet ?? För det är precis vad de gör, de har ingen som helst respekt för varandra eller andra !! De lär sina barn att ''försvara sig'' om någon vuxen säger till de, så lägger de sig platt på marken och börjar gapa och skrika '' hon misshandla mig '' när du i verkliga fallet bara sa till skitungen att sluta spotta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech: NEJ Rasismen har faktiskt inte ökat,

jo det har den


   
SvaraCitera