Aviseringar
Rensa alla

SD är inte rasister !!


Ämnesstartare

HiTech: Om svennar är det så är det en grej, åtminstone är det deras land.

Många kallas "invandrare" fast de  aldrig vandrat in i sverige utan är födda i sverige, och är lika mycket svenskar som vem som helst? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD är inte rasister men!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

Många kallas "invandrare" fast de  aldrig vandrat in i sverige utan är födda i sverige, och är lika mycket svenskar som vem som helst? 

Om du är född här ser jag dig som svensk. Jag har inte sagt något om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech: Om svennar är det så är det en grej, åtminstone är det deras land.

på vilket sätt förtjänar svenskar att vara mer sviniga? för att de råkade vara födda här? många flyktingar har gått igenom mycket mer än vad svenskar har gjort, har de mer rätt att må dåligt och därmed bete sig illa menar du?

var går gränsen för svensk och invandrare? låter det inte ologiskt och nästan rasistiskt att det är okej för vissa människor att bete sig så som de gör för att de tillhör en viss etnicitet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
SD är inte rasister men!

Såklart finns det rasister i SD, rasister finns överallt men man är väl inte rasist för att man vill att de ska sköta sig ? Om de skötte sig skulle det knappast finnas någon som rösta på SD, kanske bara de riktiga rasisterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech:

Såklart finns det rasister i SD, rasister finns överallt men man är väl inte rasist för att man vill att de ska sköta sig ? Om de skötte sig skulle det knappast finnas någon som rösta på SD, kanske bara de riktiga rasisterna

"jag skulle inte varit rasist om inte invandrare hade varit dåliga"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

på vilket sätt förtjänar svenskar att vara mer sviniga? för att de råkade vara födda här? många flyktingar har gått igenom mycket mer än vad svenskar har gjort, har de mer rätt att må dåligt och därmed bete sig illa menar du?

var går gränsen för svensk och invandrare? låter det inte ologiskt och nästan rasistiskt att det är okej för vissa människor att bete sig så som de gör för att de tillhör en viss etnicitet? 

Nej, nej nej. Det jag menar är att, det finns folk som drar nytta av  systemet genom att bete sig illa utan att råka illa ut. De beter sig som skit och de får sympati från folk. Precis som du gör nu. Alla ska ha samma rättigheter osv. Men om en invandrare dödar någon för att han inte fick sitt knark så är det väl klart att han ska bli utvisad. Om en svensk (oavsett om hudfärg så länge han är född här eller medborgare)  så ska han få sitt fängelsestraff 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

Håller med. Har vart nästan den enda invandraren ett tag där jag bor och fått höra "turkjävel" "neger" osv flera gånger. Mina småsyskon ännu oftare. Även fått 3 st cyklar stulna.... ut med svennarna

Det är fel att svenskar drar alla över kam, det håller jag med om. Jag säger inte att alla invandrare är såna men många av dom är det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr mig inte om ni tycker att jag är rasist, då får jag väl vara det. Men det här är som sagt bara min åsikt, ni behöver inte hålla med. Jag visste redan att jag skulle få skit,men om det är priset man får betala för att få uttrycka sig om sin åsikt, så får det väl vara så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech:
Jag bryr mig inte om ni tycker att jag är rasist, då får jag väl vara det. Men det här är som sagt bara min åsikt, ni behöver inte hålla med. Jag visste redan att jag skulle få skit,men om det är priset man får betala för att få uttrycka sig om sin åsikt, så får det väl vara så. 

"Stackars mig, jag har en vidrig åsikt och ingen gillar mig bara för det" du kanske borde tänka lite till bara, tror det är det dem flesta försöker säga till dig. det är inte så jävla avancerat allt bottnar i att man ska ha lite jävla hyfs o vara trevlig o snäll mot sina medmänniskor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech: Men om en invandrare dödar någon för att han inte fick sitt knark så är det väl klart att han ska bli utvisad.

varför är det klart? om den är svensk meborgare ska den förtjäna straff i sverige


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

"Stackars mig, jag har en vidrig åsikt och ingen gillar mig bara för det" du kanske borde tänka lite till bara, tror det är det dem flesta försöker säga till dig. det är inte så jävla avancerat allt bottnar i att man ska ha lite jävla hyfs o vara trevlig o snäll mot sina medmänniskor

haha, jodå jag har alltid vart snäll mot mina medmänniskor, men om någon beter sig illa så gör jag detsamma tbx. Jag drar inte alla invandrare över en kam men om du inte förstår varför jag tycker så här föreslår jag att du kommer och hälsar på i angered så förstår du nog 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech:

haha, jodå jag har alltid vart snäll mot mina medmänniskor, men om någon beter sig illa så gör jag detsamma tbx. Jag drar inte alla invandrare över en kam men om du inte förstår varför jag tycker så här föreslår jag att du kommer och hälsar på i angered så förstår du nog 🙂 

din mening motsäger sig självt sjukt mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiTech: haha, jodå jag har alltid vart snäll mot mina medmänniskor, men om någon beter sig illa så gör jag detsamma tbx. Jag drar inte alla invandrare över en kam men om du inte förstår varför jag tycker så här föreslår jag att du kommer och hälsar på i angered så förstår du nog 🙂

men du säger SD är inte rasister men många SDare är det.. vart vill du komma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

horungen:

varför är det klart? om den är svensk meborgare ska den förtjäna straff i sverige

Men de kanske inte är svenska medborgare ÄN. Många av de kan faktiskt inte följa lagarna tills att de fått sitt medborgarskap vettu... Det första de gör när de landar är att langa och stjäla en moped. Jag har sett det själv. Invandrare är indelade i smågrupper här i ''ghettot'' vet du. Araber hatar somalier och somalier hatar asyrianer. De slåss,misshandlar varann och sedan ska det ringas till polisen och pekas finger. Jag vet vad jag snackar om, jag har bott här i 7 år !! 


   
SvaraCitera