Aviseringar
Rensa alla

SD:ares logik:


Ämnesstartare

"Ingen får kalla oss rasister och alla som gör det har fel."

"Alla som inte tycker som SD är PK-kulturelitister"

kom med fler exempel


   
Citera
Ämnesstartare

Antingen så säger Sdare att utrikesfödda belastar välfärden eller att de driver på en lönedumpning på arbetsmarknaden och tar jobb från inrikesfödda. Så oavsett hur en utrikesfödd gör så är den alltid potentiellt ett problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Sd är inte rasister, det står på deras partiprogram."

"Hela media konspirerar emot Sd och lyfter fram dess bakgrund, politik och medlemmar, det tycker jag är oschysst så jag vänder mig till det oberoende Avpixlat där de hänger ut andra människors personuppgifter."

"När folk kritiserar mig respekterar de inte yttrandefriheten."

"Yttrandefriheten hotas när vi kritiseras, därför ska vi våldshota kritikerna."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"anti-rasism är rasism mot vita"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: "När folk kritiserar mig respekterar de inte yttrandefriheten."

Nachac: "Sd är inte rasister, det står på deras partiprogram."

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Invandringen skapar sociala problem och kostar pengar. Det är bättre att hjälpa fler människor genom bistånd"

"Svenskhet definieras i kultur och lojalitet - inte i etnicitet eller tidigare nationstillhörighet. Vem som helst ska kunna bli svensk. Desto fler som känner sig svenskar - desto bättre"

Kan återkomma med fler senare.


   
SvaraCitera
mynona

"Vi är för feminism när muslimer är emot det - annars tycker vi att feminism och genus är tramsiga ickefrågor."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kritiserar islam genom att kalla det "dagens nazism" - tänker inte på att SD grundades av nazister och är fortfarande det överlägset mest nazistiska partiet i vår riksdag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:
Kritiserar islam genom att kalla det "dagens nazism" - tänker inte på att SD grundades av nazister och är fortfarande det överlägset mest nazistiska partiet i riksdagen.

stor skillnad på islam och islamism.

mest nazistiska torde vara svp? de kommer ju gå in i riksdagen detta val om jag inte misstar mig? konstigt att dessa muppar inte slår ihop sin verksamhet med sd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hamza: de kommer ju gå in i riksdagen detta val om jag inte misstar mig?

nej, de får inte fler röster än kalle-anka-partiet?


   
SvaraCitera

"vi bryr oss om djur när det kommer till halalslakt, i övrigt är vi icke intresserade"


   
SvaraCitera

de kanske har lämnat detta nu, men tidigare:

"invandring tär på miljön, därför är det bättre för miljön om vi inte tar emot invandrare"


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
"vi bryr oss om djur när det kommer till halalslakt, i övrigt är vi icke intresserade"

SDU vill ju stärka djurskyddet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:
"Invandringen skapar sociala problem och kostar pengar. Det är bättre att hjälpa fler människor genom bistånd"

"Svenskhet definieras i kultur och lojalitet - inte i etnicitet eller tidigare nationstillhörighet. Vem som helst ska kunna bli svensk. Desto fler som känner sig svenskar - desto bättre"

Kan återkomma med fler senare.

Vad om etniska svenskar som inte känner lojalitet eller amammar svensk kultur?

tolerans är något väldigt svenskt btw, något SD:are inte har. Enligt eran egen logik är ni inte svenskar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Vad om etniska svenskar som inte känner lojalitet eller amammar svensk kultur?

Känner man sig inte svensk, är man troligtvis inte svensk, etnicitet spelar ingen roll.


   
SvaraCitera