Aviseringar
Rensa alla

SD i senaste opinionen - tredje största


Ämnesstartare

Cointoge:

utan verklighetskontakt

[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Härligt, nu blir det äntligen ett 3:e världskrig! Har vart så förbannat svårt att ta sig in i försvarsmakten utan gymnasieutbildning förut.. Äntligen! Nu kan vi arbetslösa andas ut och se fram emot tjänstgöring! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

någon slags lagtext.

vad menar du?


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

vad menar du?

Vad jag menar är att du tar Flashback och Aftonbladet på ALLDELES för stort allvar, och borde försöka tänka lite positivt.

Om du nu är rädd för Sverigedemokrater, och de uppskattningsvis har 8,7% av väljarnas stöd, så kanske du skulle kunna tänka på att det finns 91,3% som inte är fullständiga idioter.

Jag vet inte ens varför jag skriver det här.


   
SvaraCitera

Så länge (S) är störst (och i regeringsställning) är allt frid och fröjd.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Henke93:

Så länge (S) är störst (och i regeringsställning) är allt frid och fröjd.

Är du seriös?[tard] Är du medveten om hur sossarna har kört exempelvis länderna Grekland och Spanien käpprent åt h*lvete.

Om du bara syftar på det svenska socialdemokratiska partiet så är väl Malmö ett intressant exempel. Malmö har länge styrts av Socialdemokrater, Ilmar Reepalu (S) har suttit som kommunstyrelsens ordförande i över 20 år, och detta i sträck. Ändå så går Malmö Stad på knäna både ekonomiskt och socialt.

Så jag ber dig vänligast om att inte skriva fler ignoranta påståenden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

det innebär att 8.7% av väljarna är efterblivna och bör skickas till gulag tillsammans med folk som tittar på sport, har mjukisbyxor samt David Hellenius, Peter Magnusson och Christine Meltzer.

Hahaha åh [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KÄLLKRITIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Byråkratjäveln:

Är du seriös? Är du medveten om hur sossarna har kört exempelvis länderna Grekland och Spanien käpprent åt h*lvete.Om du bara syftar på det svenska socialdemokratiska partiet så är väl Malmö ett intressant exempel. Malmö har länge styrts av Socialdemokrater, Ilmar Reepalu (S) har suttit som kommunstyrelsens ordförande i över 20 år, och detta i sträck. Ändå så går Malmö Stad på knäna både ekonomiskt och socialt.Så jag ber dig vänligast om att inte skriva fler ignoranta påståenden.

I dessa länder vet både du och jag att det har skiftats i makten många ggr och det är det som skapat instabiliteten, kom inte med fler okunniga inlägg, tack.

Utan våra insatser hade du inte haft ett fosterland att vara stolt över, tänk på det nästa gång du öppnar matintaget. 2014 är året då återuppbyggnaden startar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Henke93:

I dessa länder vet både du och jag att det har skiftats i makten många ggr och det är det som skapat instabiliteten, kom inte med fler okunniga inlägg, tack.

För flera hundra år av sossestyre har ju varit så jävla bra för Sverige [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

För flera hundra år av sossestyre har ju varit så jävla bra för Sverige [rolleyes]

Ja, det har det ju verkligen varit. Det var socialdemokraterna som lade grunden till en välfärdsstat som inte överträffades av någon egentligen under sin glanstid. Det anser jag är värt att tacka.

Att dagens socialdemokrater inte är värda att rösta är en annan sak. Sverigedemokraterna är smått en reinkarnation av forntidens socialdemokrater. Så står man upp för gamla socialdemokratiska värderingar om folkhemmet så är det ens val.

Ingen tror längre på vad sossarna säger. När pensionärerna dött så kommer de att marginaliseras. Det finns inget med dem som tilltalar de yngre. De ser igenom deras snömos på ett bättre sätt än äldre människor.


   
SvaraCitera

Svar, Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Henke93:

Svar, Ja

Jaha, varför då?


   
SvaraCitera

Stämmer. Det har lagt grunden till det vi har idag. Folkhemmet. Kom inte och säg något annat.


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är lite läskigt det där. Men samtidigt har alla partierna sagt klart och tydligt att de inte tänker sammarbeta med SD och min förhoppning är att de håller det. Hittills har SD inte fungerat som vågmästare och jag hoppas att det förblir så.


   
SvaraCitera