Aviseringar
Rensa alla

SD trådar


Ämnesstartare

Sming:

Stringburka

[y][bigcheers]


   
SvaraCitera

kan man ju tycka ur ditt perspektiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Och byt avatar, folk kan få för sig att det är jag som kommer med dumma förslag. =(

Förväxlar honom med dig hela tiden[mad][n]
Blev helt mindfuckad av hans tråd om Marx idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Förväxlar honom med dig hela tiden[mad][n]
Blev helt mindfuckad av hans tråd om Marx idag.

Se. Nu tror man att jag är liberal också. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Se. Nu tror man att jag är liberal också. =(

Byt till min så blir du också Sverigedemokrat [y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Byt till min så blir du också Sverigedemokrat [y][y]

liberal och sd:are, usch =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

liberal och sd:are, usch =(

VågA inte nämna dom i samma mening [mad][mad][mad][mad] *lackar* [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

VågA inte nämna dom i samma mening [mad][mad][mad][mad] *lackar* [crazy]

Chilla mannen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Hela problemet ligger i det faktumet att forumet har JÄVLIGT slappa regler. Man får gå OT nästan hur mycket man vill, ett par sidor chat hör heller inte till ovanligtheterna.

Joo, off-topic borde vara mindre okej faktiskt. Samt personangrepp, på politik forumet tex borde man diskutera politiska ideer. Inte personer osv..

Men det beror ju också på hur tråden är formulerad, man ska fan inte starta forum trådar för att bajsa ut sitt budskap som vissa sympatisörer till SD bla har gjort ... [crazy]

En stor del av SDarna är intellektuellt ohedliga också... jag kan förstå att folk blir trötta på det missionerade vissa SDare har sysslat med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Chilla mannen

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räcker med en tråd så vi som inte bryr oss slipper blocka halva forumet för att slippa dem, tycker snarare samma typ av trådar borde göras för fler söndertjatade partier.


   
SvaraCitera

Asha:

Joo, off-topic borde vara mindre okej faktiskt.

Asha:

VågA inte nämna dom i samma mening [mad][mad][mad][mad] *lackar* [crazy]

alltså lol, hycklare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Räcker med en tråd så vi som inte bryr oss slipper blocka halva forumet för att slippa dem, tycker snarare samma typ av trådar borde göras för fler söndertjatade partier.

Varför inte göra sammlingstrådar av söndertjatade frågor. Finns olika om just SD tex. Alternativt så gör man flera forumdelar när de gäller politik, beroende på vilken sakfråga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

alltså lol, hycklare

Jag behövde ju säga till han på skarpen! [bigsmile] Om man vill förändra reglerna kring off-topic vore jag den första att följa dom. Var ju ej jag som startade off-topic diskussionen iaf. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Varför inte göra sammlingstrådar av söndertjatade frågor.

Bra förslag, och det har ju redan gjort med en hel del ämnen.

Asha:

Finns olika om just SD tex.

Ja, och i princip allt kan tas i samma tråd.

Asha:

Alternativt så gör man flera forumdelar när de gäller politik, beroende på vilken sakfråga...

Då kan man gå till ett annat forum som heter Flashback som har den indelningen. Att separera politik från vartannat är idioti när allt hänger ihop, att SD förpassats till en tråd är snarare för att få bort spam.


   
SvaraCitera