Aviseringar
Rensa alla

SD valfuskar.


Ibland undrar jag inte om kakor bara är ett troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hos mig var det bara högerfolk, en sosse, en moderat, en miljöpartist och en sverigedemokrat... Jag kunde dock hålla mig lugn, även när SDaren försökte tala med mig! Är faktiskt rätt stolt, under EU-valet var jag fett otrevlig emot dem (speciellt emot SDaren som jag skrek åt.. Både på vägen in och ut...) men idag så rullade jag bara med ögonen och marscherade raka vägen till vänsterpartiets valsedlar. Inte ens jag hade så höga tankar om mig själv. Duuuuuuuuuuuuktig Geiger. <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, sossar är höger. Du som röstat på social"demoktaretna" och höger om dem kan aldrig någonsin tro att du gjort någonting bra, du suger och är höger (en person som tar ifrån de fattiga och ger till de rika, that makes no sense!) och inte en god person som hjälper människor i nöd. 🙂 Du är korkad, egoistisk eller traumatiserad på någon knasigt vis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Valfuskades" nog åt båda hållen. 

DIJG9Ku.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Ja, sossar är höger. Du som röstat på social"demoktaretna" och höger om dem kan aldrig någonsin tro att du gjort någonting bra, du suger och är höger (en person som tar ifrån de fattiga och ger till de rika, that makes no sense!) och inte en god person som hjälper människor i nöd. 🙂 Du är korkad, egoistisk eller traumatiserad på någon knasigt vis. 

Betalar du mer skattepengar än de som röstar höger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har rensat tråden på en del olämpligheter.

Passar även på att låsa då liknande diskussioner pågår i flera andra trådar. Flytta gärna över diskussionen till tråden för riksdagsvalet.


   
SvaraCitera