Aviseringar
Rensa alla

se äldre ut


Svarta fåret:

Perfekt! - då har du en anledning att sluta.


   
SvaraCitera

Svarta fåret:

Perfekt! - då har du en anledning att sluta.


   
SvaraCitera

Mogen anledning att vilja se äldre ut. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Bryter vi inte mot lagen om vi hjälper honom?

Är ju uppmuntran till brott.


   
SvaraCitera
Åtta

Nachac:

Bryter vi inte mot lagen om vi hjälper honom?

Nej. Tråden handlar om utseende och hur man kan se äldre ut. Ingen uppmuntrar till brott. Så länge tråden behandlar just detta så kommer åtminstone inte jag att låsa tråden.


   
SvaraCitera

Stressa mycket


   
SvaraCitera

Albinws:

är 14 ca 1.90

Eller hur! Sluta Albinws eööler


   
SvaraCitera

Åtta:

Nej. Tråden handlar om utseende och hur man kan se äldre ut. Ingen uppmuntrar till brott. Så länge tråden behandlar just detta så kommer åtminstone inte jag att låsa tråden.

Okej. Så om någon planerar att göra inbrott, och säger detta, och ber om ett bra ställe att införskaffa en kofot, så är det fortfarande inte uppmuntran till brott om man hjälper vederbörande?


   
SvaraCitera

Nachac:

Bryter vi inte mot lagen om vi hjälper honom?

Är ju uppmuntran till brott.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

just det, ja...

HAHA, jävla fån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Bryter vi inte mot lagen om vi hjälper honom?

Är ju uppmuntran till brott.

är väl inte olagligt att köpa om man är minderårig, bara att sälja till minderåriga, är iaf så jag har förstått det...


   
SvaraCitera
Åtta

Nachac:

Så om någon planerar att göra inbrott, och säger detta, och ber om ett bra ställe att införskaffa en kofot, så är det fortfarande inte uppmuntran till brott om man hjälper vederbörande?

Nej. Har svårt att tänka mig att det ö.h.t. finns någonting som heter uppmuntran till brott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

olagligt

brukar ju dessutom vara artiklar i tidningarna någon gång om året där dom skickar runt en 17-åring i kioskerna i någon stad och visar hur lätt det är att köpa..


   
SvaraCitera

Nachac:

Okej. Så om någon planerar att göra inbrott, och säger detta, och ber om ett bra ställe att införskaffa en kofot, så är det fortfarande inte uppmuntran till brott om man hjälper vederbörande?

[x] lol


   
SvaraCitera

Men bara rök inte. Eller ragga på nån annan.
Gosse.


   
SvaraCitera