Aviseringar
Rensa alla

se bilderna, är jag tjock? seriösa svar tack


killesnart18:

det enda som jag i princip inte tränar genom all idrottning är ju just magen..

Gör det då :3.


   
SvaraCitera

Hell_man:

kanske inte tjock, men definitivt lönnfet


   
SvaraCitera

tycker du ser ut å han en fin mage [y]
inte pinnsmal och defenetivt inte tjock!
men lite sånt där gulligt hull =) och enligt min personliga åsik så är de bara mysigt om killen har lite man kan ta på, ist för en jävla bräda till mage [bigsmile] så jag tycker du ska hålla kvar din mage som den är [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Gör det då :3.

jag gör det lite då och då, men eftersom jag tränar 4 gånger i veckan så är man inte alltid så sugen på att dra till gymmet eller göra en massa sit ups etc... sen kan jag ju inte gå på nån "low carb, high fat" diet eller så eftersom då skulle jag inte orka med all träning..


   
SvaraCitera

killesnart18:

jag gör det lite då och då, men eftersom jag tränar 4 gånger i veckan så är man inte alltid så sugen på att dra till gymmet eller göra en massa sit ups etc... sen kan jag ju inte gå på nån "low carb, high fat" diet eller så eftersom då skulle jag inte orka med all träning..

Jag skulle tipsa dig om att kanske prata med såna som har bra koll på träning och sånt :O. De kanske har tips på hur du skall göra :O


   
SvaraCitera
Hando

Nej du är inte tjock


   
SvaraCitera

addictive:

skaffa lite muskler


   
SvaraCitera

Seriöst du har fan anorexia omg [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo jag antar det, men som sagt, jag får väl köra lite hantlar och sit ups hemma, men vetefan om jag orkar gå på värsta dieten.. försöker äta rätt nyttigt, typ bara godis och läsk ibland på helger.. fast iofs, man lär väl inte se underverk över 1 natt


   
SvaraCitera

"I'm 18, do I have potential?"


   
SvaraCitera

killesnart18:

det ironiska är att jag har sportat hela mitt liv på hög nivå, så är riktigt muskulös i ben, lår, rumpa och allt det, armarna är det inget fel heller på, det enda som jag i princip inte tränar genom all idrottning är ju just magen..

men det ser inte ut så. kör lite tung styrka. jag föredrar kött lite biffigt och välstekt :>


   
SvaraCitera

mjölk:

"I'm 18, do I have potential?"

I love you for quoting that.
Seriously, like ... il give sex?


   
SvaraCitera

addictive:

inte tjock eller nått alls, men skaffa lite muskler[y]

Alltså lovar du skulle gilla mej, är fan snygg [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Alltså lovar du skulle gilla mej, är fan snygg

hehehehehehhehe[blush] du ser rätt igenom mig


   
SvaraCitera

men vafan, skall killar börjar med sånahär jävla trådar nu också[shake]


   
SvaraCitera