Aviseringar
Rensa alla

Se 13 reason why me svensk undertext gratis?


Hello1
Ämnesstartare

Hallåj allihopa! Vet nån om man kan ( isåfall hur ) se 13 reason why med svensk undertext eller tal gratis någonstans, altså inte på netflix? Snälla svara jag vill se serinen ( har sett 1 avsnitt hos en kompis ) 


   
Citera
Haien

   
SvaraCitera
Hello1
Ämnesstartare

Haien:
https://www.opensubtitles.org/sv/ssearch/sublanguageid-swe/idmovie-515337

Tack, men finns det något som man inte behöver skriva in kreditkortsnummer o massa sånt.. känns fel att göra det pga att jag e under 18 o har hört många som blivit lurade 


   
SvaraCitera
Haien

Hello1:

Tack, men finns det något som man inte behöver skriva in kreditkortsnummer o massa sånt.. känns fel att göra det pga att jag e under 18 o har hört många som blivit lurade 

Ja, i länken jag skickade, tryck bara på det avsnittet du vill ha undertexter till och på "ladda ner".


   
SvaraCitera

haien kan översätta via telefon om du frågar snällt


   
SvaraCitera

Ärligt talat är det bäst att kolla på den utan text eller med engelsk text, först av allt går det att hitta mycket enklare. För det andra så kommer du vara så tacksam så du lär dig lyssna och förstå engelskan. Nu antar jag att du är rätt ung då du inte vill kolla på engelska serier utan svensk text. Om jag ska vara ärligt vill jag avråda dig att kolla 13 reasons why iallafall inte tills du känner att du är redo för det som kommer längre fram i serien. Och om det väcker några obehagliga/nya känslor prata gärna med någon som kan lyssna och hjälpa dig ifall så behövs. Om du inte redan visste så handlar serien om självmord och självskada. De ger dig en djup inblick med mycket detaljer och så. Men gör som du vill.


   
SvaraCitera

Eller så betalar du för Netflix. 


   
SvaraCitera
Hello1
Ämnesstartare

AmIWaiting4You?:
Ärligt talat är det bäst att kolla på den utan text eller med engelsk text, först av allt går det att hitta mycket enklare. För det andra så kommer du vara så tacksam så du lär dig lyssna och förstå engelskan. Nu antar jag att du är rätt ung då du inte vill kolla på engelska serier utan svensk text. Om jag ska vara ärligt vill jag avråda dig att kolla 13 reasons why iallafall inte tills du känner att du är redo för det som kommer längre fram i serien. Och om det väcker några obehagliga/nya känslor prata gärna med någon som kan lyssna och hjälpa dig ifall så behövs. Om du inte redan visste så handlar serien om självmord och självskada. De ger dig en djup inblick med mycket detaljer och så. Men gör som du vill.

Tack, men var kan man kolla på den me engelsk text gratis? Om du vet något sådant ställe? Jag vet vad den handlar om o tror inte att jag kommer tycka det är såå obehagligt ialafall men isåfall stänger jag ju av den på en gång! Tack för omtanken


   
SvaraCitera
Berit

Nyafilmer


   
SvaraCitera