Aviseringar
Rensa alla

SE FILM GRATIS PÅ INTERNET


Ämnesstartare

hej. kan någon tipsa om någon bra hemsida där man kan se lite nyare filmer gratis utan att behöva ladda ner dom till datan?

[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Could've, if only:

Servern hittades inte

Firefox kan inte hitta servern på www.watch-movies-links.net.

[sad]


   
SvaraCitera

lol ni är bortskämda äckel som köper godis på hemmakväll men sitter och tittar på gratisfilmer på datorn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

lol ni är bortskämda äckel som köper godis på hemmakväll men sitter och tittar på gratisfilmer på datorn

varför är man bortskämd om man ser gratisfilmer [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

lol ni är bortskämda äckel som köper godis på hemmakväll men sitter och tittar på gratisfilmer på datorn

ja faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skidröw:

har den sidan svenska undertexter ?

Du är dålig om du inte kan se en film med engelska undertexter. Specielt inte om det är på datorn.


   
SvaraCitera

Fru Luver:

varför är man bortskämd om man ser gratisfilmer

film ska köpas elr hyras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Du är dålig om du inte kan se en film med engelska undertexter. Specielt inte om det är på datorn.

då får jag vara dålig.
det är DÅLIGT jag att jag bara har G i engelska och på så vis inte förstår mycket av det språket. hejdå


   
SvaraCitera

skidröw:

har den sidan svenska undertexter ?

hade* obv?
hah nä, engelska eller inga alls, ibland kinesiska eller spanska.. öh. jag tror det var den siten som sammanställde alla uppladdningar av en viss film du söker (t.ex. om filmen finns på youtube o kinesiska motsvarigheter till youtube så hittar den alla såna)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skidröw:

då får jag vara dålig.
det är DÅLIGT jag att jag bara har G i engelska och på så vis inte förstår mycket av det språket. hejdå

Nej, du är dålig för att du inte vågar försöka se filmen med engelska undertexter så att du kanske lär dig något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Are they subtitles?
They are, arent they?


   
SvaraCitera

idiotapor:

dom byter hela tiden [sad] men det är samma iaf

måste dem väl göra, för att riskera att inte stängas ner osv 😮 många sidor som stängs ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa en voddler-invite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youtube.com <- massa bra gratis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

film ska köpas elr hyras

konservativt:/


   
SvaraCitera