Aviseringar
Rensa alla

Se7en


Ämnesstartare

Image

Någon som sett den här mörka thrillern?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jaaa [crazy]


   
SvaraCitera

Arazoid:

Någon som sett den här mörka thrillern?

Yes. En av de bästa filmer som gjorts.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte allt för längesen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kul att se att man får medhåll, tycker själv att det är en av genom tidernas bästa film. Regissören till Se7en kommer dessutom att regissera den Amerikanska Män som hatar kvinnor! Jag tror att vi kan förvänta oss en mer drypande mörk nyans i stil med Se7en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, vågar jag? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är briljant. Gillar frosseri-mordet. Och gillar när Brad Pitt kallar Dante för en "jävla bögdiktare". Full pott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

nej, vågar jag? [blush]

jag kan se den ihop med dej om det skulle kännas bättre, blir det läskigt så kan jag komma väldigt nära[wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jag kan se den ihop med dej om det skulle kännas bättre, blir det läskigt så kan jag komma väldigt nära[wink][wink]

okej då vill jag inte se den längre [sad]

Dold text: [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

okej då vill jag inte se den längre [sad]

men va[sad] eller aha, jag fattar, du vill att stänga av filmen och göra annat istället?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

UnclePadda:

Den är briljant. Gillar frosseri-mordet. Och gillar när Brad Pitt kallar Dante för en "jävla bögdiktare". Full pott.

Har en Hate/love thing för Lustmordet. Kom ihåg hur chockad jag var när jag såg det första gången. Man fick ju inte direkt se något men var väl kombinationen av den grymma stämningen och de grymma skådisarna som gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

men va[sad] eller aha, jag fattar, du vill att stänga av filmen och göra annat istället?[wink][wink][wink]

mm, ut och promenera eller något [blush]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

mm, ut och promenera eller något [blush]

aha, du vill rollspela lite, jag kan gömma mej bakom en buske, sen när du kommer promenerande förbi så hoppar jag på dej[wink][wink]


   
SvaraCitera