Aviseringar
Rensa alla

Sebastian "Sebbe Staxx" Stakset, diskussion


Ämnesstartare

Hej, tänkte skriva om Sebastian "staxx" om nån vill diskutera hans gamla/nya musik och eller kartellen och hans kriminalitet; samt kanske han lappismöte 2018 eller nåt kul.

Åsikter tack, inge basic-shit.


   
Citera

Ogillar honom väldigt mycket.


   
SvaraCitera

Han är en kriminell, våldsam vänsterextremist. Han förespråkar våld mot staten och något jävla kollektivt samhälle, han har noll respekt i mina ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Ogillar honom väldigt mycket.

Har du sett honom sen han blev frälst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Han är en kriminell, våldsam vänsterextremist. Han förespråkar våld mot staten och något jävla kollektivt samhälle, han har noll respekt i mina ögon.

Du har ju inte koll, han är ju "vanlig" nu, slutade med droger o brott o blev kristen. Hoppade sedan av Kartellen och blev soloartist som reser runt i Sverige!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Du har ju inte koll, han är ju "vanlig" nu, slutade med droger o brott o blev kristen. Hoppade sedan av Kartellen och blev soloartist som reser runt i Sverige!

Jaha, så pass. Ja i så fall så har jag ju betydligt mer respekt för honom. Jag hoppas att han ångrar sina begånga synder och bekämpar den kriminella bakgrund han kom ifrån. Nu är det tyvärr så att kyrkan kan ibland bete sig som en bunt vänsteraktivister, men så finns det ju riktiga kristna också som faktiskt tror på gud och är bra människor, som min Mormor och Mamma osv. (inte hela släkten, alla är inte troende, men andra kristna, även om andra i min släkt är bra människor osv).


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Mycket bra låt, härligt att han har ändrat så mycket och inser idag att den bakgrund han har haft har varit en avgrundsdjup ondska som inte tjänat honom ett dyft. Mycket glad


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Har du sett honom sen han blev frälst?

Lästa detta nu   https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/O5vBl/sebastian-stakset-jag-alskar-jimmie-akesson
Han verkar ändrats en hel del.


   
SvaraCitera

1 rejäl tönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
1 rejäl tönt

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Mycket bra låt, härligt att han har ändrat så mycket och inser idag att den bakgrund han har haft har varit en avgrundsdjup ondska som inte tjänat honom ett dyft. Mycket glad

Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag antar att han mår bättre nu i den stilen men föredrar nog han som förr faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annnnnonym:
Jag antar att han mår bättre nu i den stilen men föredrar nog han som förr faktiskt.

Okej, alla tycker olika.


   
SvaraCitera