Aviseringar
Rensa alla

Seg i benen


Ämnesstartare

misär:

Du kanske äter för lite..

nädet tror jag nog inte..brukar springa efter maten(när den smält) så kan inte vara det

adekvat:

Ta en paus,

neej[chocked] fast brukar vara jävligt pigg efter en veckas vila men om det nu är överträning så vill man ju inte bara springa en gång i veckan...

Capture:

Värmer du upp innan?

Man värmer väll upp genom att springa?
Det gjorde vi på fotbollsträningen iaf...[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grisarkansjunga:

nädet tror jag nog inte..brukar springa efter maten(när den smält) så kan inte vara det

grisarkansjunga:

neej[chocked] fast brukar vara jävligt pigg efter en veckas vila men om det nu är överträning så vill man ju inte bara springa en gång i veckan...

jag tycker det låter som om du får i dig för lite energi, speccielt efter passet vilket förstör din återhämtning,


   
SvaraCitera

grisarkansjunga:

Man värmer väll upp genom att springa?
Det gjorde vi på fotbollsträningen iaf...[cute]

Man värmer upp genom att t.ex. jogga. Under uppvärmningen bör du inte ha en högre puls är 120-140. När man sedan tränar vanligt ska pulsen gärna vara över 160. Så det är skillnad.

Prova att värma upp och se om det blir någon skillnad. Det räcker med att jogga lätt i ca. 10 minuter. Och du borde absolut fortsätta med att värma upp innan träning trots att det inte hjälper mot ditt problem, då det leder till bland annat prestationsökning och minskar risken för skador.


   
SvaraCitera

kachin:

tajts,

[blush][blush] OH YEAH BABY


   
SvaraCitera
kachin

Wanking BC:

[blush][blush] OH YEAH BABY

HERE I COME [cool][wink]


   
SvaraCitera

kachin:

HERE I COME

Har du fyllt 10 än? [party]


   
SvaraCitera
kachin

Wanking BC:

Har du fyllt 10 än? [party]

snart [blush] gör om 287 dagar 7 timmar o 14 minuter [cute]


   
SvaraCitera

kachin:

snart gör om 287 dagar 7 timmar o 14 minuter

Najs, Ska försöka komma på en bra present till dig!!! [party][party]


   
SvaraCitera
kachin

Wanking BC:

Najs, Ska försöka komma på en bra present till dig!!! [party][party]

spännande!! [crazy]


   
SvaraCitera

kachin:

spännande

lite godis och en åktur i min skåpbil tror jag att det blir [blush]


   
SvaraCitera
kachin

Wanking BC:

lite godis och en åktur i min skåpbil tror jag att det blir [blush]

najs =D ska ta med alla mina gossedjur!! e det oki??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

jag tycker det låter som om du får i dig för lite energi, speccielt efter passet vilket förstör din återhämtning,

Blä vill inte äta mer mat.
Jag äter en tallrik gröt på morgonen, två mackor till lunch+ frukt och sedan kött och kolhydrater till kvällsmat..(ris och kyckling t ex)
Det tycker jag är alldeles lagom för en kvinna?

Capture:

Man värmer upp genom att t.ex. jogga.

Ja, jag joggar ju 😛


   
SvaraCitera

grisarkansjunga:

Ja, jag joggar ju 😛

Har du läst vad jag har skrivit alls? [zzz]

Uppvärmingen innebär att du rör på dig lite lugnare i ca. 10 min innan du börjar träna "ordentligt". Du ska då bara få kroppen varm och öka pulsen en aning, vilket innebär att du inte ska ta ut dig på samma sätt som du gör när du börjar jogga ordentligt. Om du bara går ut och direkt sätter igång att jogga i snabb takt och sedan håller samma takt under hela träningen har du inte värmt upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

håller samma takt under hela träningen har du inte värmt upp

Skulle bara se att jag förstod dig rätt 🙂
Men usch jag hatar för och efterarbeten (uppvärmning, nervärvning, strechning) Men jag får helt enkelt börja jogga saktare i början och sedan öka tempot.


   
SvaraCitera

grisarkansjunga:

Men usch jag hatar för och efterarbeten (uppvärmning, nervärvning, strechning) Men jag får helt enkelt börja jogga saktare i början och sedan öka tempot.

Ja, jag tror att det kommer att göra skillnad.


   
SvaraCitera