Aviseringar
Rensa alla

seg kväll


Ämnesstartare

izone:

Oh, jag tänker på massa just nu, det här kmr bli en lång natt

aha det verkar som att sötnosen har massor i huvudet ^^ jaa det kmr bli en låg natt för mig också [cute] men vi kanske åtminstone tänker på en gemensam sak isf? [blush]


   
SvaraCitera

M33m0:

aha det verkar som att sötnosen har massor i huvudet ^^ jaa det kmr bli en låg natt för mig också [cute] men vi kanske åtminstone tänker på en gemensam sak isf? [blush]

[zzz]


   
SvaraCitera

gott[rolleyes]


   
SvaraCitera

M33m0:

aha det verkar som att sötnosen har massor i huvudet ^^ jaa det kmr bli en låg natt för mig också men vi kanske åtminstone tänker på en gemensam sak isf?

haha, det där lät mysigt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har ju varit en mysig, härlig, trevlig, vacker och alldeles alldeles underbar kväll ju! [cheers]


   
SvaraCitera

Tryggare Bob:

Det har ju varit en mysig, härlig, trevlig, vacker och alldeles alldeles underbar kväll ju!

Det håller jag med om, äntligen en underbar kväll, en sån har man inte haft på länge, och den är ju inte över heller [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

izone:

Det håller jag med om, äntligen en underbar kväll, en sån har man inte haft på länge, och den är ju inte över heller [cheers]

Nej precis! Jag tror den har mycket mer att ge! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryggare Bob:

Det har ju varit en mysig, härlig, trevlig, vacker och alldeles alldeles underbar kväll ju!

det där kan jag misstolka som om du nyss fick ett l*gg? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

izone:

haha, det där lät mysigt

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M33m0:

det där kan jag misstolka som om du nyss fick ett l*gg? XD

Haha kanske det! [y][bigcheers][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tryggare Bob:

Haha kanske det!

HAHA visste det XD för killar brukar aldrig beskriva en kväll på det sättet om inte nåt stort har hänt XD[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M33m0:

HAHA visste det XD för killar brukar aldrig beskriva en kväll på det sättet om inte nåt stort har hänt XD[bigcheers]

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera