Aviseringar
Rensa alla

segt youtube


Ämnesstartare

youtube har varit jättesegt för mig i typ 2 dagar nu. Reklamen i början av videon startar ofta inte, trots att jag uppdaterar gång på gång. Sedan laddar videon mycket dåligt, 720p+ går typ inte att kolla på. Har inget problem med internetuppkopplingen etc.

vad är felet?


   
Citera

Testat att rensa cache?


   
SvaraCitera

ungådum:
youtube har varit jättesegt för mig i typ 2 dagar nu. Reklamen i början av videon startar ofta inte, trots att jag uppdaterar gång på gång. Sedan laddar videon mycket dåligt, 720p+ går typ inte att kolla på. Har inget problem med internetuppkopplingen etc.

vad är felet?

Adblock till webbläsaren tar bort reklamen. Väldigt skönt. Har själv liknande problem. Vet ej om det är datorn eller att jag kör via trådlöst internet där jag bor som är problemet. Videon börjar laddas sen kan de stängas av, ladda sjukt segt, inte vilja köra på högre upplösning eller inte vilja laddas alls efter ett tag. Detta trots att jag har ca 25-30Mbit/s. 
Har kollat lite snabbt om andra hart liknande problem men de verkar inte han fått någon lösning på det helt och hållet. 


   
SvaraCitera

Xisco: Adblock till webbläsaren

Du är en man med smak!


   
SvaraCitera

Det är ett känt problem. Har fuckat ur sedan i våras för min del. Problemet ligger hos youtube, i deras servrar. 


   
SvaraCitera

djupaste: Du är en man med smak!

Har det p.g.a UM Rodnar


   
SvaraCitera