Aviseringar
Rensa alla

Semlor 2


Ämnesstartare

Har de kommit än?


   
Citera
Ämnesstartare

Har inte sett några i butik än, om det är det du menar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Har inte sett några i butik än, om det är det du menar. 

Helst i ett bageri så att de är fräscha Söt Men okej, har inte heller sett 🙁 Går och kollar varje dag Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Helst i ett bageri så att de är fräscha Söt Men okej, har inte heller sett 🙁 Går och kollar varje dag Gråter

Lokalbagar´n där jag bor har iaf inte börjat baka det än Galen. Hahah dom kommer nog så småningom  Blink. Tills vidare så kan du ju baka dom själv Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemma på min gata i stan... där finns ett konditori och dom säljer semlor för 25kr styck.

Sen kan man beställa nästan vad man  vill också, så dom har alltid det man vill ha Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Lokalbagar´n där jag bor har iaf inte börjat baka det än Galen. Hahah dom kommer nog så småningom  Blink. Tills vidare så kan du ju baka dom själv Tumme upp

Haha ja men suger att vänta! Det är omöjligt 😮 Jag är ingen duktig bagare :p och semlor verkar extra svårt att baka!

Xuzkie:
Hemma på min gata i stan... där finns ett konditori och dom säljer semlor för 25kr styck.

Sen kan man beställa nästan vad man  vill också, så dom har alltid det man vill ha Rodnar

Vart bor du? 🙂

Inget dåligt konditori det där!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Haha ja men suger att vänta! Det är omöjligt 😮 Jag är ingen duktig bagare :p och semlor verkar extra svårt att baka!

Tills vidare så kan du ju svulla i dig resterna av julens bakverk i väntan på semlorna Blink.
Äsch, det behöver inte se snyggt ut, smaken som räknas Galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här i Råslätt slänger dom ihop vad du vill om man bara frågar men inne i stan är rä nog annat...annars finns väl semlor inte för än i februari tror jag?

...annars gör dom själv det är busenkelt; köp mandelmassa/marsipan, vispgrädde, florsocker och bullarna väljer du själv om du vill baka eller ej, finns o köpa vart som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the pepparkaka:

Haha ja men suger att vänta! Det är omöjligt 😮 Jag är ingen duktig bagare :p och semlor verkar extra svårt att baka!

Vart bor du? 🙂

Inget dåligt konditori det där!

Cirka Jönköping


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Tills vidare så kan du ju svulla i dig resterna av julens bakverk i väntan på semlorna Blink.
Äsch, det behöver inte se snyggt ut, smaken som räknas Galen.

Är himla trött på julens bakverk :p fast coccosbollar eller kanelbullar hade varit gott att baka 😀 
Jaa det har du rätt i, fast semlor tar sån tid :/

Swoopdawoop:
Här i Råslätt slänger dom ihop vad du vill om man bara frågar men inne i stan är rä nog annat...annars finns väl semlor inte för än i februari tror jag?

...annars gör dom själv det är busenkelt; köp mandelmassa/marsipan, vispgrädde, florsocker och bullarna väljer du själv om du vill baka eller ej, finns o köpa vart som helst.

Lyxigt... Kommer de så sent? 😮 har för mig det brukar komma mycket tidigare 🙁

Ja, verkar som det är bästa lösningen. 

Xuzkie:

Cirka Jönköping

Jaha ja, en bit bort. 


   
SvaraCitera

Blåbärssemlor Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
Blåbärssemlor Hjärta

Aldrig ätit 😮


   
SvaraCitera

the pepparkaka:

Aldrig ätit 😮

Testa 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

#S3ONTestar
#PepparkakaTestar


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

...att man ens undrar Gråter

när jag väl ätit semlor (ja, jag äter ändå fast jag inte direkt gillar det) så vill jag helst bar slicka upp fluorsockret Rodnar


   
SvaraCitera