Aviseringar
Rensa alla

sen i puberteten


Blåbärt:

tja, det funkar väl[cute]

tack[blush]


   
SvaraCitera

var kompis med en tjej som inte fått mens när hon gått ur nian, tror ej du är ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

fick bröst som 14 åring[cute]

Så där ser jag typ ut på riktigt. Men med lite spretigt skägg och tunnare hår.


   
SvaraCitera

Entice:

"bröstvårtor"


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Så där ser jag typ ut på riktigt. Men med lite spretigt skägg och tunnare hår.

Pics[blush]


   
SvaraCitera

Det kommer nog ska du se. Dem som är sena i puberteten brukar försten bli längre än dem som kommer in i den tidigt. Jag kom in i den innan sexan och har inte blivit längre sen dess [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fridaah:

ag ska börja nian i höst, och jag fick min mens december när jag gick i 8an. fan vad orolig jag var enda tills jag fick den, nu längtar jag dock tillbaka till tiden utan mens
hade heller inte särskilt stora bröst, men nu har dom tattfart och börjat växa. så oroa dig inte det kommer snart.

tack [smile] jag hoppas bara det kommer snart för jag har liksom väntat på det sen i sexan och det är ju snart två år sedan. kul.........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Entice:

tack jag hoppas bara det kommer snart för jag har liksom väntat på det sen i sexan och det är ju snart två år sedan. kul.........

🙂 gud jag kommer ihåg det så väl. jag bad verkligen för att få den sen typ sket jag i den ett tag och tänkte " ah jag får väll vara annorlunda och aldrig ha mens" 😛 och en dag så säger jag att jag önskar att jag fick den, för jag var på g med en kille och fan ehller att jag skulle ha sex när jag inte hade fått min mens än & vips på kvällen kom den:P haha!
så be den lite snällt att komma så kanske den kommer snart;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fridaah:

så be den lite snällt att komma så kanske den kommer snart;)

åh gud! tror du inte att jag gjort det? du vet när klockan är jämn på båda sidor (digital) typ 22:22? vi brukar säga att man får önska nått då. varenda gång min mobilklocka eller annan digitalklocka är så då önskar jag att jag får komma in i puberteten snart.. [sad]


   
SvaraCitera

Entice:

varenda gång min mobilklocka eller annan digitalklocka är så då önskar jag att jag får komma in i puberteten snart..

Image


   
SvaraCitera

Puberteten är överskattad.

Eller tja, var.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Entice:

åh gud! tror du inte att jag gjort det? du vet när klockan är jämn på båda sidor (digital) typ 22:22? vi brukar säga att man får önska nått då. varenda gång min mobilklocka eller annan digitalklocka är så då önskar jag att jag får komma in i puberteten snart..

jag fattar hur du känner, jag vet hur jävla dåligt jag mådde oxå. jag trode jag skulle bli glad bara jag fick den. och ja det blev jag i början sen mådde jag dåligt igen. för när man får mensen så & kommer in i puberteten så får man höfter och mer fett på kroppen & går då upp i vikt. så snälla gå inte och deppa för att du inte fått den. ta vara på tiden som du har kvar av att inte ha den. jag lovar och svär mens smärtorna är inte och leka med och sen att behöva tänka på vad man ska ha på sig så att det inte ska synas om man råkar blöda igenom, inte tajta tröjor kan man ha heller för man får sån mensmage.


   
SvaraCitera

oroa dig inte, jag var typ 17 innan jag fick mens och jag har väldigt små bröst. Btw, jag är 22.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Pics[blush]

[sad]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

[sad]

Jag visa ju[sad]


   
SvaraCitera