Aviseringar
Rensa alla

Senaste besök


Lounge fact:

Vad har han gjort?

Jag vet inte allt. Åtta vet mycket. [smile] Men han har kapat många användares konton, kapat mail adresser som tillhör användare och "bytt" deras adress mot deras konto. Kapat facebook användare. osv...

Han var bannad från denna sida av en anledning som jag ej minns.

Lounge fact:

Okej

Sen så är jag inte lika intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

I beg to differ*

Alltid undrat det korrekta, men inte orkat googla då jag inte trott det ens varit en riktig term. Tack! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Alltid undrat det korrekta, men inte orkat googla då jag inte trott det ens varit en riktig term. Tack! [smile]

Np, bro. *flyger iväg i natten*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Jag vet inte allt. Åtta vet mycket. [smile] Men han har kapat många användares konton, kapat mail adresser som tillhör användare och "bytt" deras adress mot deras konto. Kapat facebook användare. osv...

Okej låter som en kille med för lite hobbys [shake]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Okej låter som en kille med för lite hobbys

Ja. Och besatt av Ungdomar.se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar att Ganon har blivit en gammal legend man skrämmer barnen med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Vad har han gjort?

Mest utpressat folk på olika saker, senast var han mod genom nellnellnells konto ett bra tag genom att utöva utpressning mot henne genom att ta över hennes mail. Betalar, hotar eller utövar utpressning för att få det mesta i livet (=ungdomar.se)
Kommit till tre UM-träffar som alla slutade med att han pga alkoholrelaterade fallskador eller alkoholförgiftning åkt därifrån i ambulans.
Homofob, SD-sympatisör, allmänt störd enstöring ute i Skåne. Emotionell intelligens på samma nivå som en 3-åring i trotsåldern.
Har genom allt detta gjort sig till mannen, myten, legenden - Ganon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Mest utpressat folk på olika saker, senast var han mod genom nellnellnells konto ett bra tag genom att utöva utpressning mot henne genom att ta över hennes mail. Betalar, hotar eller utövar utpressning för att få det mesta i livet (=ungdomar.se)

Jaha, så nellnellnell var en "riktig" mod tills att ganon utpressade henne? På/om vad?

framtidstron är död:

Kommit till tre UM-träffar som alla slutade med att han pga alkoholrelaterade fallskador eller alkoholförgiftning åkt därifrån i ambulans.

Men gud [bigsmile][sad] låter som han har problem. Var han trevlig IRL då? Har ganon inga kompisar på um? [sad]

framtidstron är död:

Homofob, SD-sympatisör, allmänt störd enstöring ute i Skåne. Emotionell intelligens på samma nivå som en 3-åring i trotsåldern.

Haha [shake] låter vilsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Var han trevlig IRL då?

Haha inte särskilt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Haha inte särskilt.

Vad gjorde han där då? Vara så otrevlig som möjligt? [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Var han trevlig IRL då? Har ganon inga kompisar på um? [sad]

Han var iallafall trevlig mot mig och några andra. Ganons enda vänner på UM är väl jag och den dåvarande "snoppis".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Han var iallafall trevlig mot mig och några andra. Ganons enda vänner på UM är väl jag och den dåvarande "snoppis".

Okej, han har inte kapat era konton då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Jaha, så nellnellnell var en "riktig" mod tills att ganon utpressade henne? På/om vad?

Ja, men med ett annat konto. Nellnellnell var ganon hela tiden.

Lounge fact:

Var han trevlig IRL då?

nej, men inte otrevlig som i elak och dryg heller. Jag skulle tro att han är för socialt osäker för att vara det irl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Vad gjorde han där då? Vara så otrevlig som möjligt? [crazy]

Otrevlig är han inte heller, mest berusad och odräglig. Kan jag också vara ibland iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Ja, men med ett annat konto. Nellnellnell var ganon hela tiden.

Okej, men hur utpressade han henne?


   
SvaraCitera