Aviseringar
Rensa alla

Senaste matchen du såg

latest comments older comments

Ämnesstartare

jag är också på

jag är champion va? 

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

... Helst Stryktipset : )

Du skall vara med ändå du, Europatipset är lite publikfrierival, det var ju ett jävla gnäll förra gången. Brukar ju kunna vara lite brittiskt med där ändå ibland.

Rävpojken:
jag är också på

jag är champion va? 

Cool

Ja du blev champion och jag fick en delad andraplats har jag för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Ja du blev champion och jag fick en delad andraplats har jag för mig.

med den där lloyd som hade tydliga puritansympatier, alltså skulle du enkelt tilldelas andraplatsen av vilken jury som helst, vilket i sin tur gör att vi kan hoppa över den formaliteten och ge dig din silvermedalj,


   
SvaraCitera

sicilianmind: Hm om man skulle göra ett um-tipsmästerskap igen fast med Europatipset? Finns det intresse, dom riktiga ligorna drar ju igång nu till helgen.

jag är med, fast bara på europatipset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

med den där lloyd som hade tydliga puritansympatier, alltså skulle du enkelt tilldelas andraplatsen av vilken jury som helst, vilket i sin tur gör att vi kan hoppa över den formaliteten och ge dig din silvermedalj,

Ja dessutom är ju jag general över dessa projekt så... då bestämmer jag helt enkelt.

tevepro:

jag är med

Gott!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Du skall vara med ändå du, Europatipset är lite publikfrierival, det var ju ett jävla gnäll förra gången. Brukar ju kunna vara lite brittiskt med där ändå ibland.

Ja du blev champion och jag fick en delad andraplats har jag för mig.

Europa söndagar då??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Europa söndagar då??

Ja det är det som det blir, nu köttar jag igång en trådjävel strax.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja det är det som det blir, nu köttar jag igång en trådjävel strax.

Gört!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: et som

Gärna! Hur skiljer sig europatipset från stryktipset då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Gärna! Hur skiljer sig europatipset från stryktipset då?

Mer fokus på spansk och italiensk fotboll och söndag är huvuddagen och också dom dagarna vi bryr oss i, det hette tom "italienska stryktipset" ifrån början har jag för mig, i övrigt är det samma regler. 

Kika in här: http://ungdomar.se/forum/thread/um-s-europatipsetmaesterskap-hoesten-tvanolletttre/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Mer fokus på spansk och italiensk fotboll och söndag är huvuddagen och också dom dagarna vi bryr oss i, det hette tom "italienska stryktipset" ifrån början har jag för mig, i övrigt är det samma regler. 

Kika in här: http://ungdomar.se/forum/thread/um-s-europatipsetmaesterskap-hoesten-tvanolletttre/

Sank you. Har allt under kontroll nu, tror jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte det vid 2-0, kan vi vända mot Germanerna i Berlin så kan nog norsken vända mot oss också och som ett brev på posten..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är det färdiglekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀   


   
SvaraCitera
latest comments older comments