Aviseringar
Rensa alla

Senaste sakinköpstråden!


Yes ^^ gjorde lite fynd i förra veckan ^^Rodnar

Var och besökte Akademibokhandeln i onsdags så valde de här  två små söta underbara tänkvärda böckerna ^^  tyckte de passade in på migRodnarHjärta jag har många av de här böckerna nuRodnarHjärta
traci-new-stuff1.jpg


   
SvaraCitera

Vantar


   
SvaraCitera

Och i torsdags så gjorde jag 4 fynd ^^Rodnar två retrolampor och två Lp-skivorHjärta är dock VÄLDIGT stolt över att jag hittade en av de bland annat.. för den är väldigt ovanlig ^^ jag har aldrig sett nån sån lampa tidigare så jag blev jätteglad när jag hittade den i retrobutikenHjärtaHjärta

Den kommer göras sig väldigt fin i mitt nya rum 80s rum hehe RodnarHjärtaHjärta
tracis-new-stuff2.JPG


   
SvaraCitera

Little-Traci:
Och i torsdags så gjorde jag 4 fynd ^^Rodnar två retrolampor och två Lp-skivorHjärta är dock VÄLDIGT stolt över att jag hittade en av de bland annat.. för den är väldigt ovanlig ^^ jag har aldrig sett nån sån lampa tidigare så jag blev jätteglad när jag hittade den i retrobutikenHjärtaHjärta

Den kommer göras sig väldigt fin i mitt nya rum 80s rum hehe RodnarHjärtaHjärta
tracis-new-stuff2.JPG

Nu har jag inte jättebra koll men är inte det där typ den modernaste lampan nånsin? 


   
SvaraCitera

Förra veckan så gjorde jag lite 80s vinyl fynd ^^  fick lite inspiration av en viss personHjärtaRodnar

Mm The power of love är inte nån låt som Celine Dion skrev som många tror Rodnar utan den skrevs av jennifer rush ^^
tracis-new-stuff3.JPG
tracis-new%20stuff4.JPG


   
SvaraCitera

Sen äntligen så köpte min favorittidning Classic-Pop Presents 1982^^RodnarHjärta blev dock inte som jag hade planerat (en dag efter) men jag köpte den i alla fall ^^ dock så har den blivit lite dyrare..Rodnar kollade på de andra Classic-Pop Presents jag har köpt tidigare och de varierade i pris kan jag säga.. tror det har med brexit att göra för sure ^^ but worth every pennyRodnarHjärta

Jag har även Classic-Pop Presents 1981RodnarHjärta

Asså bilden och tidningen är helt underbar ^^ (hoppas det kommer 1983)
tracis-new-stuff-5.JPG


   
SvaraCitera

24/7 :
一个用于衣服的衣服,不是用于认为的的的就在这儿! 这里这里 
gulort-skarm__0176449_PE329324_S4.JPG
It is so cute! I love it!


   
SvaraCitera

Intelligent neck massage


   
SvaraCitera

Canon EOS M50 Mark II 
håll tummarna Hjärta

Dahlbear nu kan jag fota dig.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Canon EOS M50 Mark II 
håll tummarna Hjärta

Dahlbear nu kan jag fota dig.

dahlbear avreggade


   
SvaraCitera

hxiley:

dahlbear avreggade

Saknar 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Saknar 

vi alla saknar honom


   
SvaraCitera

diesel-iakop-jeans.jpg


   
SvaraCitera

Jag var och tittade in hos Akademibokhandeln så hittade jag den här lilla underbara boken
^^Hjärta jag bara älskar de här böckerna.. har många av de i min lilla bokhyllaRodnar

Asså mycket av det som innehåller i boken  stämmer perfekt in på mig RodnarHjärta
traci-new-stuff5-.JPG


   
SvaraCitera

Hittade den här underbaar boken som passar mig jättebra ^^ har tagit bild på massa citat ur boken och har tänkt ladda upp på min insta Inom kort..

 
Jag hittar ALLTID de här små söta underbara tänkvärda böckerna..^^
traci-new-stuff5-.JPG


   
SvaraCitera