Aviseringar
Rensa alla

Sensation black 🙂 check it in


gromErica:

det är nordens största Rave party i Amsterdam Arena 🙂 drågfritt

Lulz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sensation Black är värödens största Rave/hardstyle fest, som startade för ett par år sedan, ca 25-30 000 pers som samlas och festar som satan i 11 timmar i sträck om jag minns rätt 21.00 - 08.00, Värödens bästa Hardstyle djs.¨
Och det är inte drogfritt som Gromerica sagt utan det är helt lagligt att ta med in marijuana o hash bara man inte tar in för mkt.
Var där förra året och kommer aldrig glömma det var det bästa jag någonsin har gjort bara känslan att stå på läktarn och kolla ner på 25 000 pers som festar samtidigt som dom spelar den uderbara låten efter den andra. Ses i Amsterdam Arena den 12/7 =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill dit, men jag är bara 17, + jag har ingen att åka med om jag får åka dit? vad är ålders gränsen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För er med Facebook så finns det en facebookgrupp man kan ansluta sig till om man vill hitta trevligt folk som ska dit, även från andra nationer.


   
SvaraCitera

In Qontrol 25 April 2009 Amsterdam RAI arena
För er som inte har biljett eller resa till årets största inomhus fest för hardstyle Hardcore.Och är intresserade av att åka. Räkna med fullt där inne dvs 45000 danssugna människor.
Jag har hand om en Chartrad Dubbeldäckarbuss med Avgång från Göteborg till InQontrol tur & retur inkl biljett till festen.
Om ni är intresserade av att följa med hör av er till mig för mer information.
Via mail slynarstorm@gmail.com

För att se lineup och annan info från festen besök.
www.whoisinqontrol.com koden är 09lortnoq.

Trailern till festen hittar ni här: http://events.q-dance.nl/2009-04_25-a...

Eventuella stop från Göteborg mot malmö kan lösas om det finns intresse


   
SvaraCitera

gromErica:

tjenare jag undrar hur många som skall till Sensation black iår ??

Föredrar dock musiken som spelas på Sensation White före Black.

Hade viljat fara nu på senare år när de dessutom har börjat ta in lite najs House-DJs [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera