Aviseringar
Rensa alla

Sense8


Ämnesstartare

Någon mer än jag som blivit beroende av nya Netflix-satsningen Sense8? Vad tycker ni? Låt oss snacka om det!

/Lucella


   
Citera
Ämnesetiketter

Har inte sett den än, men när jag sett reklamen på TV har den verkat spännande. Det är en serie jag tänkt spana in, i alla fall. Sen få vi se vad som tycks. 


   
SvaraCitera

Har inte Netflix men såg första avsnittet på annan väg, fastnade inte efter det avsnittet. Brukar ej ge serier fler chanser än så these days, en riktigt bra serie fastnar jag för direkt. :))

Fastnade skapligt för Mr. Robot däremot efter ett avsnitt som också är en serie som startar nu i sommar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:
Har inte sett den än, men när jag sett reklamen på TV har den verkat spännande. Det är en serie jag tänkt spana in, i alla fall. Sen få vi se vad som tycks. 

Se den! 😀

S3ON:
Har inte Netflix men såg första avsnittet på annan väg, fastnade inte efter det avsnittet. Brukar ej ge serier fler chanser än så these days, en riktigt bra serie fastnar jag för direkt. :))

Fastnade skapligt för Mr. Robot däremot efter ett avsnitt som också är en serie som startar nu i sommar. 

Jag diggade inte heller första avsnitten. Det tog ganska många avsnitt innan jag var hooked. Men det blev värt det. Sen diggar jag vissa historier/personer mer än andra men så är det ju alltid. 

Inte hört talas om Mr. Robot. Måste kolla upp! Tack för tips


   
SvaraCitera

Ger ni mig en Netflix-licens så licens så kan vi prata om det 😉


   
SvaraCitera

Har inget intresse av netflix och enligt imdb så är serien inte något jag vill se


   
SvaraCitera

Redaktionen:
Någon mer än jag som blivit beroende av nya Netflix-satsningen Sense8? Vad tycker ni? Låt oss snacka om det!

/Lucella

Man ska kolla på Sons of Anarchy. Söt


   
SvaraCitera

Redaktionen:
Någon mer än jag som blivit beroende av nya Netflix-satsningen Sense8? Vad tycker ni? Låt oss snacka om det!

/Lucella

SÅ HIMLA BRA!!! Älskade allting med den, karaktärerna, hur serien var uppbyggd, intrigerna, ja allting 🙂 Blev dock väldigt arg över slutet, varför var de tvungna att göra så? Kändes som om de förstörde allting... Men älskar den fortfarande 😉


   
SvaraCitera

Min kompis med skitdålig smak gillade den. Så den är nog åthelvete dålig


   
SvaraCitera