Aviseringar
Rensa alla

Sent förhållande


Trevlig-Snubbe:
Två års ålderskillnad är knappt någon ålderskillnad alls. Dock kan det vara opassande om den ena är låt säga 13år och den andra 15år eller 14år och 16år annars är det verkligen knappast något problem.

Det blev tokigt.

Nej det är inget konstigt att ha en två år yngre eller äldre kompis. Jag har kompisar som är typ 4år äldre än mig och kompisar som är över 20år äldre än mig. Det är verkligen inget problem på något sätt med en kompis som är två år äldre/yngre. Fungerar man bra ihop och har roligt är det som är viktigast! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Det blev tokigt.

Nej det är inget konstigt att ha en två år yngre eller äldre kompis. Jag har kompisar som är typ 4år äldre än mig och kompisar som är över 20år äldre än mig. Det är verkligen inget problem på något sätt med en kompis som är två år äldre/yngre. Fungerar man bra ihop och har roligt är det som är viktigast! Mycket glad

Han/hon undrar om det är okej att inleda ett förhållande även fast man känt varandra i mer än 2 år

Party


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Det blev tokigt.

Nej det är inget konstigt att ha en två år yngre eller äldre kompis. Jag har kompisar som är typ 4år äldre än mig och kompisar som är över 20år äldre än mig. Det är verkligen inget problem på något sätt med en kompis som är två år äldre/yngre. Fungerar man bra ihop och har roligt är det som är viktigast! Mycket glad

Tror du missförstod frågan


   
SvaraCitera

Asstriid:

Han/hon undrar om det är okej att inleda ett förhållande även fast man känt varandra i mer än 2 år

Party

Tack Asstriid för att du översätter åt mig! Party

Malonexd:

Tror du missförstod frågan

Jorå, jag har insett det, speciellt när typ 3 personer påpekar det. Men tack för omtanken! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Tack Asstriid för att du översätter åt mig! Party

Det var så lite så. Hör av dig om du behöver hjälp med att översätta någon annan gång också 


   
SvaraCitera

Asstriid:

Det var så lite så. Hör av dig om du behöver hjälp med att översätta någon annan gång också 

Naw men tack, fin du är! Glad


   
SvaraCitera

arå


   
SvaraCitera