Aviseringar
Rensa alla

Seoquel


mediciner är så jävla läskiga. blev erbjuden benso igår. tog ej. men kanske ska prata om'et sen iaf. vill egentligen ej äta alls men måste ju tyvärr tydlig1 uhuhuh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mediciner är så jävla läskiga. blev erbjuden benso igår. tog ej. men kanske ska prata om'et sen iaf. vill egentligen ej äta alls men måste ju tyvärr tydlig1 uhuhuh.

Jag gillade min läkare i början, tills jag insåg att jag var en försöks kanin, jag har ätit 13 olika tabletter på 9 månader, och det är inte normalt


   
SvaraCitera

LightPurple:

Jag gillade min läkare i början, tills jag insåg att jag var en försöks kanin, jag har ätit 13 olika tabletter på 9 månader, och det är inte normalt

men hen kan ju inte veta i förväg vad som ska funka på just din kropp och sinne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men hen kan ju inte veta i förväg vad som ska funka på just din kropp och sinne

Sant, men man ska testa medicinen i minst en månad innan man slutar/skaffar ny, jag hade dom bara i typ två veckor


   
SvaraCitera

LightPurple:

Sant, men man ska testa medicinen i minst en månad innan man slutar/skaffar ny, jag hade dom bara i typ två veckor

Men om de verkligen inte funkar så måste man ju ta ut dem.


   
SvaraCitera

isola:

men nya biverkningar kan komma. fick en biverkning uppskriven i fass pga upplevde den.

jag vet. därför jag sa: "låter konstigt" och inte "du inbillar dig bara". chilla lite va.


   
SvaraCitera