Aviseringar
Rensa alla

Ser bra ut ibland och ibland ser jag skitful ut.. varför?


Ämnesstartare

keynan:

ta det lugnt, du är bara 15.

Ja du har faktiskt rätt i det du säger 🙂


   
SvaraCitera

så där är jag också! Skitkonstigt!!!!! fattar inte varför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

så där är jag också! Skitkonstigt!!!!! fattar inte varför

Skönt att inte vara ensam! 🙂


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Och det sjukaste av allt är att det kan vända så snabbt.... Ibland kan man står framför spegeln i 5 min och känna omg så jävla snygg man är asså.

Sen går man därifrån och så vill man bara kolla sig själv i spegeln igen, och då känner man sig plötsligt ful.. Märkligt är det 🙂


   
SvaraCitera

WinterTime:

Och det sjukaste av allt är att det kan vända så snabbt.... Ibland kan man står framför spegeln i 5 min och känna omg så jävla snygg man är asså.Sen går man därifrån och så vill man bara kolla sig själv i spegeln igen, och då känner man sig plötsligt ful.. Märkligt är det 🙂

visserligen var min kommentar väldigt ironiskt, men faller det inte ganska naturligt att man har ful- och snygg-dagar ? Alla människor kan inte vara positiva varje dag. Och alla människor orkar inte sköta om sig utseende varje dag.


   
SvaraCitera

beror väll på dagsformen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

visserligen var min kommentar väldigt ironiskt, men faller det inte ganska naturligt att man har ful- och snygg-dagar ? Alla människor kan inte vara positiva varje dag. Och alla människor orkar inte sköta om sig utseende varje dag.

Haha okej, lätt att fatta att du var ironisk? 😉


   
SvaraCitera

WinterTime:

Haha okej, lätt att fatta att du var ironisk? 😉

inte alls min poäng, men okej.


   
SvaraCitera

Du har bara väldigt låga krav vid dom "bra" tillfällena[smile]


   
SvaraCitera