Aviseringar
Rensa alla

Ser dom mig som tråkig?


scarything:

Men det jag försöker leva på är humorn, mitt konstanta behov av att få folk att skratta. Korta skämt och kommentarer här och där. Folk märker en och kanske börjar tycka om en eller bara tycka man är dryg. Men det får bära eller brista, och jag har lyckats hyfsat i min nya klass

Vad händer om man är på ett dåligt humör och inte kommer på några skämt eller kommentarer? Är det inte lite jobbigt att bara "leva" på humorn? :/


   
SvaraCitera

Bacarah:

Haha! Du har så rätt [zzz]

ja eller hur....[crazy] inte alla förstås men de flesta
det tar verkligen lång tid för svenskar att mogna och hitta sin stil liksom....


   
SvaraCitera

Bacarah:

Haha! Du har så rätt [zzz]

ja eller hur....[crazy] inte alla förstås men de flesta
det tar verkligen lång tid för svenskar att mogna och hitta sin stil liksom....


   
SvaraCitera

Angel_of_heaven:

a eller hur.... inte alla förstås men de flesta
det tar verkligen lång tid för svenskar att mogna och hitta sin stil liksom....

"Mogna"? Förklara! [no-no]


   
SvaraCitera

Bacarah:

Mogna"? Förklara! [no-no]

menar inte att de flesta är barnsliga eller så,
det verkar bara som om det tar tid innan dem hittar sig själva, innan dem känner sig riktigt självsäkra osv menar inget absolut inget illa

det är ju förstås så med alla unga människor men det känns som om svenska killar tar mer tid på sig liksom

det är bara så jag upplever det hela tycker absolut inte att svenskar är tråkiga! men ibland tar dem lite för lång tid på sig med vissa saker
aja svårt att förklara så här ,men hoppas du fick ett hum om vad jag menar åtminstone [smile]


   
SvaraCitera

Angel_of_heaven:

menar inte att de flesta är barnsliga eller så,
det verkar bara som om det tar tid innan dem hittar sig själva, innan dem känner sig riktigt självsäkra osv menar inget absolut inget illa

Okej... Tänker inte leka gangster för att verka mogen. Hursomhelst så förstår jag inte var du får att svenskar skulle va "såååå tröga" ifrån.

Anser inte att invandrare är mycket klyftigare om jag ska va ärlig [no-no]


   
SvaraCitera

Angel_of_heaven:

svenskar är bara såååå tröga

Själv vet jag ju inte riktigt hur smart man är om man anklagar svenskar för att vara rasister så fort man råkar säga något "stötande" för en mörkhyad. Men det är tydligen helt okej att kalla vem som helst svenne hur man vill.

Verkligen smart.[tired]


   
SvaraCitera

Angel_of_heaven:

det tar verkligen lång tid för svenskar att mogna och hitta sin stil liksom....

jag träffar blattekillar på jobbet som är 30+ och beter sig som 12, kan inte städa efter sig och fjollar runt...
Men självklart, din bild är världen är mer rätt än min


   
SvaraCitera

men ta det lugnt! har jag sagt att blattar är bättre?eller äns är bra?
inte visste jag att man kan ta illa upp över ordet "svenne"[rolleyes]

jag upplever många "blattar" som för högljudda och stökiga ibland men jag tycker inte att det sitter i nationaliteten utan mer på uppfostran o karaktär så det kvittar om man är svensk eller inte
det jag ville ha sagt var att jag upplever svenska killar som mer försiktiga och ibland lite distanserade dock knappast alla......
så ta det lugnt nu och försök inte missuppfatta det jag vill ha sagt[zzz]


   
SvaraCitera

Angel_of_heaven:

så ta det lugnt nu och försök inte missuppfatta det jag vill ha sagt

Du uttrycker dig verkligen tydligt när du säger att svenskar är sååå tröga och tråkiga, men egentligen menar något helt annat? [tard]

Angel_of_heaven:

inte visste jag att man kan ta illa upp över ordet "svenne"

Varför tar invandrare illa upp av ordet "blatte"? Precis samma sak.


   
SvaraCitera

åh orkar inte förklara mig längre[rolleyes]

och jag själv tar inte illa upp över ordet blatte....


   
SvaraCitera

Vidmarker:

Vad händer om man är på ett dåligt humör och inte kommer på några skämt eller kommentarer? Är det inte lite jobbigt att bara "leva" på humorn? :/

Jo, lite faktiskt... Då ser dom mig som depp. Men alla har väl rätt att ha sådana dagar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera