Aviseringar
Rensa alla

Ser du dina one night stands i ögonen under akten?


Draft
Ämnesstartare

Söker ni ögonkontakt under sexet med one night stands.
har inte haft fantastiskt många o.n.s själv nämligen och är rädd att jag gör fel. så lika bra att lära sig rätt innan det blir en vana av det


   
Citera
Ämnesetiketter

Draft: Ja

alltid. gillar inte okänslomässigt sex. grejen är att man ska njuta av varandra ihop.


   
SvaraCitera

Självklart.


   
SvaraCitera

blundar för dom är så fula 🙂


   
SvaraCitera

.......:
blundar för dom är så fula 🙂

Galen


   
SvaraCitera

om man inte har ons da


   
SvaraCitera

images (34).jpg

så fokuserad 


   
SvaraCitera
reben

helst inte


   
SvaraCitera

Självklart, annat skulle kännas konstigt. Även ONS handlar för min del om connection. 


   
SvaraCitera

space:

Galen

förut när jag hade det, skulle nog göra likadant nu men jag ligger inte med fula killar längre eller inte andra heller


   
SvaraCitera

isola:
om man inte har ons da

Har du som princip att inte ha det eller?


   
SvaraCitera

.......:

förut när jag hade det, skulle nog göra likadant nu men jag ligger inte med fula killar längre eller inte andra heller

det är bra, ligg inte med någon Skadeglädje


   
SvaraCitera

Spotify:

Har du som princip att inte ha det eller?

Det behöver inte vara en princip utan bara ngt man ej trivs med, ej testat eller om endast gillar att ha sex bakifrån.


   
SvaraCitera

isola:

Det behöver inte vara en princip utan bara ngt man ej trivs med, ej testat eller om endast gillar att ha sex bakifrån.

Inte så svårt att sätta in sig i situationen dock... speciellt en sån simpel grej som att kolla den i ögonen


   
SvaraCitera
Draft
Ämnesstartare

isola: om man inte har ons da

behöver inte svara då. efterlyser bara under one night stands. tittar man inte någon i ögonen över huvud taget under sex, är man antingen död inombords eller blivit utsatt för ett sexuellt trauma som får en att uppsöka sexuella sammanhang igen, men kan inte se folk i ögonen pga osäkerhet/för naket/ eller för personligt. Något får man ju behålla, någon idé om att ha något eget när kroppen tas ifrån en måste man ju ha.


   
SvaraCitera