Aviseringar
Rensa alla

Ser du på TV-reklamen?


Cyberdealer:

Ja, ibland. (Du röstade på detta alternativ)

Försöker undvika skiten om jag kan.


   
SvaraCitera

ibland. oftast går jag dock och pissar eller hämtar käk


   
SvaraCitera

Cyberdealer:

Ja, ibland. (Du röstade på detta alternativ)

de få gånger jag kollar på tv
ser alltid reklamen om jag inte ska på toa eller fixa något att äta


   
SvaraCitera

Myksa:

Men vad vore bilen utan eminenta Hasselhoff..?

Men kom igen, bilen gör ju allt! Så fort någonting händer så måste Hoffan skrika efter Kit i sin klocka så att han kan komma inkörande genom väggen och rädda honom från skurkarna.


   
SvaraCitera

Cyberdealer:

Ja, ibland. (Du röstade på detta alternativ)

Brukar inte se på tv, när jag gör det brukar jag antingen se reklamen eller gå och hämta en macka eller något.


   
SvaraCitera

isola:

Men kom igen, bilen gör ju allt! Så fort någonting händer så måste Hoffan skrika efter Kit i sin klocka så att han kan komma inkörande genom väggen och rädda honom från skurkarna.

Jo det är i och för sig sant...
Men det är Hoffan ([bigsmile]) som charmar alla kvinnorna så att de får en massa info och jobbet gjort. [y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Men det är Hoffan ([bigsmile]) som charmar alla kvinnorna så att de får en massa info och jobbet gjort. [y]

Men det är Kit som får ta smällarna, bokstavligen!


   
SvaraCitera

isola:

Men det är Kit som får ta smällarna, bokstavligen!

Mm i ett avsnitt hamnade han i syrabad och var totalförstörd. När de väl hade plockat ihop allt igen så var hans personlighet borta och bilen var jätterädd och feg för att råka ut för nya olyckor. [cry]
Dold text: Fast det ordnade sig nog sen. =)


   
SvaraCitera

Myksa:

Mm i ett avsnitt hamnade han i syrabad och var totalförstörd. När de väl hade plockat ihop allt igen så var hans personlighet borta och bilen var jätterädd och feg för att råka ut för nya olyckor. [cry]

Åh, men den där snygga mekanikertjejen med slängande hårman fixade det säkert


   
SvaraCitera

isola:

Åh, men den där snygga mekanikertjejen med slängande hårman fixade det säkert

Definitivt.
Det är också lite intressant. Hoffan kan få alla kvinnor på fall redan innan han slår på charmen och när han väl gör det så smälter de till en liten pöl.
Men det är ju mekanikertjejen han egentligen är intresserad av men med henne blir han halvstum.
Tycker det är lagom mycket kärlek i den serien också. Ungefär den ringa dos som det ska vara i en actiondeckare. [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Men det är ju mekanikertjejen han egentligen är intresserad av men med henne blir han halvstum.
Tycker det är lagom mycket kärlek i den serien också. Ungefär den ringa dos som det ska vara i en actiondeckare.

Det är bara för att hon är smart, Hoffan klarar inte av smarta kvinnor.
Vill se henne vaxa hans abnormalt håriga bröstkorg i sista avsnittet, sedan så ska Kit, tjejen och Hoffan leva lyckliga i alla sina dagar.


   
SvaraCitera

isola:

Det är bara för att hon är smart, Hoffan klarar inte av smarta kvinnor.

Aldrig tänkt på men det verkar väldigt rätt.

isola:

Vill se henne vaxa hans abnormalt håriga bröstkorg i sista avsnittet, sedan så ska Kit, tjejen och Hoffan leva lyckliga i alla sina dagar.

Haha, ja det låter väldans fint. [cute]


   
SvaraCitera

Myksa:

Haha, ja det låter väldans fint. [cute]

Eller hur, se om han can take it liksom!


   
SvaraCitera

isola:

Eller hur, se om han can take it liksom!

Jag tror det går bra. [smile]
Så fort han blir osäker och lite nervös så frågar han Kitt om råd. Eftersom hon programmerat den så vet den exakt vad kvinnor (mekanikertjejen) tycker om för mat och blommor och sexställnignar och allt. [party]


   
SvaraCitera

Cyberdealer:

Nej, aldrig. (Du röstade på detta alternativ)

Tittar, när jag väl ser på TV, nästan bara på SVT.
Tittar jag på fyran byter jag kanal när det är reklam.


   
SvaraCitera