Aviseringar
Rensa alla

Ser jag bra ut eller vad menas med blickarna?


Ämnesstartare

Det är iaf inte blickar som säger: Fan va ful han är - iaf inte om denne tittar på dig 3ggr+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va e d för blick du menar??? ha hon en leende blick så kan hon ej tänka va ful du e [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nittio0två:

eller är den random blickar som kommer då o då bara?

Ibland önskar man att man kunde läsa tankar, eller hur? Eller vill man verkligen kunna det?


   
SvaraCitera

Daybreak:

Eller vill man verkligen kunna det?

tveklöst ja, fetaste tardet som skulle tacka nej til lden superkraften


   
SvaraCitera

Rimligen så vet vi inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Eller vill man verkligen kunna det?

Självklart, vem vid sitt sinnes fulla bruk skulle tacka nej till det?


   
SvaraCitera

Libertad:

och den åttonde "jag är kissnödig".

[love]
Fan vad jag garvade [bigcheers]


   
SvaraCitera

wakajwaka:

tveklöst ja, fetaste tardet som skulle tacka nej til lden superkraften

Sterd:

Självklart, vem vid sitt sinnes fulla bruk skulle tacka nej till det?

Ni har inte tänkt på att det även skulle betyda att andra kunde läsa era tankar, veta exakt vilka skumma fetischer ni har, när ni känner för att runka, att ni är kåta på eran chef/lärare/kollega/anställda osv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Ni har inte tänkt på att det även skulle betyda att andra kunde läsa era tankar,

Det stod det inte någonstans [wink]


   
SvaraCitera

Sterd:

Det stod det inte någonstans [wink]

Men att kunna läsa andras tankar är jag ändå lite tveksam till. Du skulle kunna få reda på att dina vänner hatar dig i smyg, att din bästa polare tänder på din morsa osv. Vill du verkligen det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Du skulle kunna få reda på att dina vänner hatar dig i smyg, att din bästa polare tänder på din morsa osv. Vill du verkligen det?

Ja, verkligen. Sanningen framför allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

vem vid sitt sinnes fulla bruk skulle tacka nej till det?

typ jag? Slipper hellre än att behöva gå omkring och vara förbannad eller ja, men kanske så är det just det man vill kunna göra för att "rule the world"?

Såå.. hehe beror ju helt vilken inställning man har till sånt 😛


   
SvaraCitera

Daybreak:

typ jag? Slipper hellre än att behöva gå omkring och vara förbannad eller ja, men kanske så är det just det man vill kunna göra för att "rule the world"?

Såå.. hehe beror ju helt vilken inställning man har till sånt 😛

nog med nördsnacket, kom till din syn på tjejer och deras blickar.

ge gärna ett långt inlägg om hur och varför du använder ögonen när killar är i närheten.

mycket intressant. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nittio0två:

eller är den random blickar som kommer då o då bara?

namensermanpo:

nog med nördsnacket

okiokioki! haha, ja babblar tydligen väldigt mkt ibland om allt o allting innan jag kommer till skott [cute] hehe

Alltså blickar är såå jääkla svårt - kroppsspråket också. Men tanke på hans bakgrund så är det väl självklart många som kanske reagerar att han gått ner i vikt eller ändrat sitt utseende så man måste titta lite extra diskret. Så, man kan väl förhoppningsvis tro att det är ändå rätt så bra blickar man får? Kanske rentav nyfikna?

Man borde väl se om människan har arg blick eller bara blänger otrevligt. Sålänge man inte känner "obehag" så ska man väl ta blickarna positivt ?

Hehe, ja... men kort o gott [crazy] Har själv varit i samma sits där man varit rätt rund och sedan rasat i vikt och killarna "fått upp ögonen" och tjejerna gett kalla blickar och sett allmänt bitchiga ut. Vissa tjejer har iofs kommit fram och ja, "Guuuuuuuuuuu va du har gått ner i viiiiikt! Vad har du gjort!?" Själv kände jag att jag var lika tjock o äcklig iaf, men sedan vänjer man sig mer o mer. Från att ha varit osäker på blickarna och sen insett att vilken snygg som helst är vana vid sånt redan. En så kallad "övergångs-grej" tror jag.

Nu ska ja hålla käft o sluta skriva mer... [tard] flåt


   
SvaraCitera

Daybreak:

Nu ska ja hålla käft o sluta skriva mer... [tard] flåt

no no, fortsätt, men skriv

namensermanpo:

om hur och varför du använder ögonen när killar är i närheten.

alltså, min fråga hade inte så mkt med TS att göra, utan jag vill veta hur du som tjej använder blickar när du kollar på killar.

så, round 2:


   
SvaraCitera