Aviseringar
Rensa alla

ser jag fet ut?


Ja. 

Keep träning


   
SvaraCitera

Ja. Träna mer och minska kaloriintaget.


   
SvaraCitera

borde inte tråden låsas. tycker jag mig ha sett liknande trådar låsts. Eller e den här befogad, där är mitt svar iaf lite subtilt.. detta är inte utvecklande.  


   
SvaraCitera

låsas Trött


   
SvaraCitera

Zakikei:
Skräpmat är förövrigt inte så farligt, utan det är mest mängden som blir farlig.

Åh, äntligen en person med vettiga kostråd. Brist på dessa här på forumet.


   
SvaraCitera

En apas melankoli:
borde inte tråden låsas. tycker jag mig ha sett liknande trådar låsts. Eller e den här befogad, där är mitt svar iaf lite subtilt.. detta är inte utvecklande.  

Varför föran uppmuntrar till ett nyttigare liv?


   
SvaraCitera

En apas melankoli:
låsas Trött

den är befogad. de som låses har anorexia lr ngt, här är det väl uppenbart att ts är tjock. Rodnar


   
SvaraCitera
Kudhos

Exodus:

Varför föran uppmuntrar till ett nyttigare liv?

muh triggers are dietråd


   
SvaraCitera

Du har inte fetma, däremot har du nog övervikt. Alla mår bra av en sund kosthållning och aktiv livsstil


   
SvaraCitera

Skeptisk Beror på frekvensen av det...

Zakikei: Skräpmat är förövrigt inte så farligt


   
SvaraCitera

Lite ja


   
SvaraCitera

patriksjöstjärna: ser jag fet ut?

ja


   
SvaraCitera

Det är svårt att över internet bedöma om någon verkligen behöver gå ner i vikt av medicinska skäl, och vi på Ungdomar.se vill inte uppmuntra till bantning, speciellt inte när det gäller unga människor. Vi råder dig därför att ta kontakt med en läkare, kurator eller dietist som kan ge en professionell och säker bedömning, och hjälp om det behövs!

Bästa sättet att komma i kontakt med en sådan är att ringa sjukvårdsupplysningen på nummer 1177. Du kan också kontakta din närmaste ungdomsmottagning så hjälper de dig att hitta rätt!


   
SvaraCitera