Aviseringar
Rensa alla

ser jag ut som ni förväntar er att jag gör?


Ämnesstartare

har blivit lite smått chockad då och då när jag ser hur användare ser ut irl (bild eller video:-P) ofta har jag tänkt mig att de ser ut på ett helt annat sätt:-P självklart är ni otroligt snygga.ändå även om jag har tänkt mig ett annat utseende^^ men det värsta är ändå när jag får reda på att en som jag trodde är en tjej i själva verket är en kille eller tvärtom:-P inte för att kön spelar ngn roll men ändåXD

så min fråga till er är rubriken till denna tråd^^ och ni som inte har ngn bild av hur jag ser ut eller helt enkelt inte har ngn aning om vem jag är får gärna säga vad ni tycker ändå^^

.facebook_52832.jpg


   
Citera
mynona

Det är sant, det är konstigt detta med utseende - att man kan göra sig en bild av hur någon ska se ut beroende på personlighet. Har undrat samma sak själv. Och det här kan man kanske göra en trådlek om!

Du ser inte så annorlunda ut från hur jag i förbigående tänkt att du skulle se ut, utom att jag tänkt mig att du borde ha kortare och mörkare hår hopsnott i en hästsvans[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde att du skulle se mer alternativ ut, typ håret färgat svart osv. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte ens vem du är, aldrig läst ett inlägg av dig.


   
SvaraCitera

Jag har alltid föreställt mig dig som en snubbe, kring sjutton-arton-nitton, mörkbrunt kort hår, normalviktig, oavvikande klädsel.


   
SvaraCitera
höna

trodde liksom isotop att du skulle se mer alternativ ut, lite emo/punkig


   
SvaraCitera

Fast ditt fejs stämmer jättebra med hur jag föreställt mig dig, om du bara tar testosteroninjektioner i något år, samt klipper och färgar håret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Trodde att du skulle se mer alternativ ut, typ håret färgat svart osv.

haha kul att du nämner det:-) skulle ha gjort det om mina föräldrar tillät mig att färga håret^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

haha kul att du nämner det:-) skulle ha gjort det om mina föräldrar tillät mig att färga håret^^

meh. :S gör det ändå och säg fuck you om de bitchar om det. [shake][mad][mad]


   
SvaraCitera

trodde du va kille. tänkte på patrick bateman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är jag inte av den tro att personligheten kan säga något om utseendet. Så varför jag här skriver vet jag inte. Men fin var du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

ofta har jag tänkt mig att de ser ut på ett helt annat sätt

Jag förväntar mig aldrig att någon ska se ut på ett visst sätt, så... jag antar att svaret på frågan för mig är nej.

OF 5:

Nu är jag inte av den tro att personligheten kan säga något om utseendet

Helt enkelt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det är sant, det är konstigt detta med utseende - att man kan göra sig en bild av hur någon ska se ut beroende på personlighet. Har undrat samma sak själv. Och det här kan man kanske göra en trådlek om! Du ser inte så annorlunda ut från hur jag i förbigående tänkt att du skulle se ut, utom att jag tänkt mig att du borde ha kortare och mörkare hår hopsnott i en hästsvans

ja visst är det=-O haha smart idé:-) mitt hår är lite mörkare egentligen, men är solblekt nu:-P amerikansk inte svensk sol dock^^ annars skulle de nog inte va så stor skillnad med tanke på allt regn här:-(

Ögon i en plåthink:

Jag har alltid föreställt mig dig som en snubbe, kring sjutton-arton-nitton, mörkbrunt kort hår, normalviktig, oavvikande klädsel.

hmm intressant:-) vad har fått dig att tro att jag är av manligt kön?;-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde du var en av de där taniga svarta... fast skruvad så du plötsligt är larvigt trevlig istället för tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

meh. :S gör det ändå och säg fuck you om de bitchar om det.

haha fyller snart 18 då jävlar!:-D


   
SvaraCitera