Aviseringar
Rensa alla

Ser SD USA som ett hot mot den svenska kulturen?


Jonnybravo91:

Ja? Brukar man alltid köpa salta chips och en gång blir tvungen att köpa ostbågar är det inte helt fy skam. Å andra sidan måste man nöja sig med att knapra på en morot hade nog många av oss blivit rätt pissed off

så svenskar är salta chips, amerikaner är ostbågar och övriga (detta inkluderar ej europeer) är morötter. YÄS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

tänkte snarare på den exakta definitonen av "kultur" då det är ganska svårt för mig att

Har uppfattat att det i detta fallet så är kultur, svensk kultur. Det som definerar Sverige och att vara svensk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlig:

Så istället för att försöka få tillbaka de salta chipsen ska vi bara ta vara till ostbågar och glömma de salta chipsen?

Självklart inte, men ostbågarna är såpass nära att vi kan "nöja" oss med dem. I de bästa av världar hade vi hellre bara fortsatt med de salta chipsen, men då hade nog ostbågarna startar krig mot oss eller fryst ut oss ekonomiskt.

Morötterna däremot, fryses redan ut av ostbågarna, så varför ska vi inte kunna göra detsamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Självklart inte, men ostbågarna är såpass nära att vi kan "nöja" oss med dem. I de bästa av världar hade vi hellre bara fortsatt med de salta chipsen, men då hade nog ostbågarna startar krig mot oss eller fryst ut oss ekonomiskt.

Jonnybravo91:

Morötterna däremot, fryses redan ut av ostbågarna, så varför ska vi inte kunna göra detsamma?

Tack, fick svar på min fråga nu.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chiq:

så svenskar är salta chips, amerikaner är ostbågar och övriga (detta inkluderar ej europeer) är morötter. YÄS

Amerikaner och nord/väst europeer är ostbågar ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlig:

Tack, fick svar på min fråga nu.[smile]

Är dock ingen suporter av SD, men efter vad jag läst är det vad de handlar med. [tard]

SÅ kan ha fel. Typ grovt fel. Fast det tror jag inte. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser SaD USA som ett hot mot den svenska kulturen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

USA vill bomba i Norrland. USA är ett jävla stort landområde med öken så varför vill dom bomba i Sverige? För att de politiker som kidnappat Sverige är patetiska Ja-sägare kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

Ser SaD USA som ett hot mot den svenska kulturen?

läste så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jäkla skönt att den tråkiga, svenska kulturen, gett vika för mer spännande kulturer. Detta gäller främst den Amerikanska, men även andra.


   
SvaraCitera
Åtta

Känner du för att fråga Sverigedemokrater om deras politiska uppfattning så kan du använda den gemensamma tråden.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=292079


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera