Aviseringar
Rensa alla

Serie rekommendationer


Ämnesstartare

Hej, jag började kolla på en serie på netflix för 2 dagar sedan som heter sex education som jag tyckte var extremt bra. Den är nog 10x så bra som någon film jag någonsin har sätt och jag kan inte vänta på season 3 utav den, kollade klart på alla 16 avsnitt idag och nu har jag ingen anning vad jag ska kolla på, någon som har någon rekommendation på någon serie som liknar denna?

Edit: alltså jag gillar den sjukt mycket, utan den serien så inser jag hur tråkigt mitt liv är och jag känner mig ledsen att jag kollat klart den.


   
Citera
Ämnesetiketter
Zac
 Zac

Chilling Adventures of Sabrina?


   
SvaraCitera
Annsie

Den är bra eftersom att det är originalinnehåll från Netflix! jag rekommenderar att spana in en annan serie kategoriserad som Netflix original, dom brukar aldrig svika! Cool


   
SvaraCitera

I know, I know, detta kanske inte är lika "Sex Education". 
Men ett par serier jag tycker är suveräna som du lätt ska iallafall testa att kolla på är:
Narcos Lätt den bästa serien jag sett
Stranger Things VERY fucking good
You Denna ÄR SÅ JÄVLA BRA SÅ KOLLAN NU NU NU 😀
The End of the Fucking World Väldigt bra o typ weird på samma gång? MEN VÄLDIGT BRA
Riverdale Aight aight, denna serie var fan skit bra S1, S2 var väl rätt bra och sen nu S3 och S4 så vettefan vad som händer, så konstiga saker och känns som att det dras ut så jävla mycket.


   
SvaraCitera

Den serien på Netflix som mest liknar Sex Education är Easy. Handlar mer allmänt om relationer mellan människor. Riktigt bra. 


   
SvaraCitera
Algot

Arrow, The Flash, Lucifer, Brooklyn 99, The 100, Suits. 

Dessa är några av de bästa serier jag har sett på Netflix.


   
SvaraCitera

dynasty


   
SvaraCitera
Emer
 Emer

You Me Her är bra Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Breaking bad och Fullmetal Alchemist


   
SvaraCitera