Aviseringar
Rensa alla

serien Chuck s2 E22


Ämnesstartare

hej jag undrar om ni vet någon sida där jag kan kolla på chuck Season 2 Episode 22 - Chuck vs. the Ring asså? ,,, jag vill inte ladda ner så jag vill bara ha en watch movies online ffor free sida.. jag har hittat jätte många sider som har men då är det typ " ditt land kan inte besöka denna sida eller nå sånt osv ;S och det är typ fest NCB ,OCH hulu.com . amazon.com
TYP DOM kan jag inte titta på så vet någon nån sida så vore det jätte snällt om ni sa den till mig=)[smile]


   
Citera

Hmm jag laddade ner alla i sesång 2 tror jag :/ Har letat också

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ajdå.. hade visst bara till 13 xD haha.. bäst man letar reda på resten 🙂 Hur många finns de ?? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bullshie:

Ajdå.. hade visst bara till 13 xD haha.. bäst man letar reda på resten 🙂 Hur många finns de ?? 🙂

ända upp till 22 men du på min andra linje fick jag så där som det ståår under vad menas med de måste jag betala pengar eller vadå ?:S fattar 0

Kontaktannonser är enligt §5 i forumets regler inte tillåtna i forumet.

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.

Forumets regler:


   
SvaraCitera

japansgrill:

ända upp till 22 men du på min andra linje fick jag så där som det ståår under vad menas med de måste jag betala pengar eller vadå ?:S fattar 0

Kontaktannonser är enligt §5 i forumets regler inte tillåtna i forumet.

Nee -.- De e inget tror jag inte :S Betyder bara att de e en av deras regler tror jag.. kan inget om UM :S Fick osså varning x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bullshie:

Nee -.- De e inget tror jag inte :S Betyder bara att de e en av deras regler tror jag.. kan inget om UM :S Fick osså varning x)

haha okej vad fick du för varning då?:P, haha , men vet du om det kommer fler än 2 sesonger ?


   
SvaraCitera

japansgrill:

haha okej vad fick du för varning då?:P, haha , men vet du om det kommer fler än 2 sesonger ?

Nej ingen aning faktigst.. hoppas väl på det 🙂 Ser du serien på nätet eller laddar du hem?? 🙂

Har du sett Kyle XY?? ÄLSKAR DEN!!! :'( men den la nog ner :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bullshie:

Nej ingen aning faktigst.. hoppas väl på det 🙂 Ser du serien på nätet eller laddar du hem?? 🙂

ha hoppas den äger som fan ;(,, fast vem vet nu är han inte intersect längre så jadu ;S om han får tbks den eller nått ingen aning ..... Kyle XY? näe vad handlar den om ? ,., asså jag ser serien på WWW.SURFTHECHANNEL.COM väldigt bra sida =)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

läs på! http://www.whoa.nu/forum/hobby-och-fritid/film-och-tv/656354/1.aspx TYDLIGEN EN 3A!:D


   
SvaraCitera

japansgrill:

läs på! http://www.whoa.nu/forum/hobby-och-fritid/film-och-tv/656354/1.aspx TYDLIGEN EN 3A!:D

JA ! ^^, synd att man inte e asrik o kan skänka pengar till sånna serier man gillar xD haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bullshie:

JA ! ^^, synd att man inte e asrik o kan skänka pengar till sånna serier man gillar xD haha

haha typ 😛 , skänk bort 3mijoner utan problem 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bullshie:

Bullshie

gillaru även den däar 9210 serien?=) den äger tycker jag ;:D[y]


   
SvaraCitera

japansgrill:

gillaru även den däar 9210 serien?=) den äger tycker jag ;:D

Nää aldrig sett ^^,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bullshie:

Nää aldrig sett ^

okej fan den är kung du måste se den 😛 den hette 90210 typ 😛


   
SvaraCitera

japansgrill:

okej fan den är kung du måste se den 😛 den hette 90210 typ 😛

Har hört om den men inte sett ^^ får ta o kolla på den då ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bullshie:

ar hört om den men inte sett ^^ får ta o kolla på den då ;D

a fan gör de ;( har kollat slut på 1 sesongen så väntar på 2an ÄLSKAR den serien :D,, fan de är nice att man kan snacka så här 😛 typ man kan inte snacka om vissa serier för kompisar dom typ fan är du bög eller 😛 osv -.-


   
SvaraCitera

japansgrill:

a fan gör de ;( har kollat slut på 1 sesongen så väntar på 2an ÄLSKAR den serien :D,, fan de är nice att man kan snacka så här 😛 typ man kan inte snacka om vissa serier för kompisar dom typ fan är du bög eller 😛 osv -.-

Haha men mina killkompisar tittar på desperate housewifes XD Själv älskar jag Chuck, Kyle XY, OC, One three hill, gossip girl, gilmore girls, Ghost whisperer, Heroes.. hmm de va nog alla xD Nej Scrubs o House med !!
Dock är jag inte den som liger o glor på tv hela tiden (händer nästan aldrig) Jag typ glor på en säsång en helg då jag inte har nåt o göra xD så har typ sett första o andra säsången i de nämna ^^ [cool]


   
SvaraCitera