Aviseringar
Rensa alla

Serier som inte är över 3 säsonger stort.


Smilen
Ämnesstartare

Henrik Scheutz:
Är 3 säsonger maxantal?

Ja.


   
SvaraCitera

Brickleberry - så fullkomligt idiotisk, vulgär, rå, bisarr och antagligen även äcklig ibland för vissa - och så jävla hysteriskt rolig.

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

mens:

naj

Jodå? Det finns fem "säsonger", men varje "säsong" är ju i själva verket en fristående serie. De använder samma skådespelare, men i helt olika roller, utspelande sig under helt olika tidsperioder, med olika handling, osv. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Ja.

Ok, Martial Law kan jag rekommendera då.


   
SvaraCitera
mens
 mens

mynona:

Jodå? Det finns fem "säsonger", men varje "säsong" är ju i själva verket en fristående serie. De använder samma skådespelare, men i helt olika roller, utspelande sig under helt olika tidsperioder, med olika handling, osv. 

jo men då vill man ju se de andra också!!


   
SvaraCitera
mynona

mens:

jo men då vill man ju se de andra också!!

jo, ur den synvinkeln så är det förstås så


   
SvaraCitera
mens
 mens

mynona:

jo, ur den synvinkeln så är det förstås så

har du sett alla säsonger? jag har nog bara sett första och halva asylum. har ej haft sällskap på ett tag så vill ej se mer pga obehagligt mvh mes


   
SvaraCitera
mens
 mens

vill mest kolla roliga serier nu, med undantag för någon engelsk deckare och homeland. världen är tillräckligt hemsk som det är.


   
SvaraCitera
mynona

mens:

har du sett alla säsonger? jag har nog bara sett första och halva asylum. har ej haft sällskap på ett tag så vill ej se mer pga obehagligt mvh mes

ja allihop. svårt med en favorit, men säsong 3 och säsong 4 var nog bäst. 
jag har inga problem med skräcken - det är omöjligt att skrämma mig med fiktiv fara om det inte handlar om utomjordingar, och det är ju synd. 
jag ser på gore och uppsprättningar lika nyktert som en kirurg verkar det som. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

mynona:

ja allihop. svårt med en favorit, men säsong 3 och säsong 4 var nog bäst. 
jag har inga problem med skräcken - det är omöjligt att skrämma mig med fiktiv fara om det inte handlar om utomjordingar, och det är ju synd. 
jag ser på gore och uppsprättningar lika nyktert som en kirurg verkar det som. 

får en olustig känsla som ej lämnar mig på ett tag. vill ha ruliga grejer.


   
SvaraCitera

suits 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

mens:
vill mest kolla roliga serier nu, med undantag för någon engelsk deckare och homeland. världen är tillräckligt hemsk som det är.

Vad är inte roliga serier? 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Smilen:

Vad är inte roliga serier? 

roliga som i humoristiska


   
SvaraCitera

The Killing
Narcos
Better call saul (Om du sett Breaking Bad)


   
SvaraCitera

Narcos


   
SvaraCitera