Forumet - serietips?

serietips?

578 3 23

Spana också in:

12 monkeys är bra. (handla om en tisds resenär som ska räsda världen fron ettvirus genom att åka till baka i tiden och döda han som skapade viruset. ) 

west World  (wilda wästen + mänskliga robotar...)

The office  (comedi)

strikeback (action, du följer ett spesial börband som ska döda en terorist...)

game of thrones (action/fantasi)

six (action)

The strin ( skräck, ett virus bryter utt och de smittade blir typ som zombies...  (va vad då vampyrer ????))

vilings ( vikingar, action, äventyr. )

Lillen: 12 monkeys är bra. (handla om en tisds resenär som ska räsda världen fron ettvirus genom att åka till baka i tiden och döda han som skapade viruset. ) 

west World  (wilda wästen + mänskliga robotar...)

The office  (comedi)

strikeback (action, du följer ett spesial börband som ska döda en terorist...)

game of thrones (action/fantasi)

six (action)

The strin ( skräck, ett virus bryter utt och de smittade blir typ som zombies...  (va vad då vampyrer ????))

vilings ( vikingar, action, äventyr. )
har inte sett nån av dem, tack :)
Första säsongen var FETT bra!! Dock vet jag inte om jag har sett säsong två eller inte slutade när Elijah fick sin systers sjukdom i serien och där PANG tog det slut. Syrran sa att de va andra säsongen men tror inte hon har sett andra än. Såg trailer på antingen 2:a eller 3:a säsongen och det såg mer skruvat ut än första avsnitten som redan var skruvat. Har någon sett dessa så skriv om jag måste se klart Dirk Gently <3
(älskar att spoila så fråga inte mig om serier är bra/dåliga får ni acceptera en spoiler eller två :D)