Aviseringar
Rensa alla

SERIÖS FRÅGA


Ämnesstartare

gillar tjejer vissa killar mindre BARA  för de är blattar? svenska tjejer


   
Citera

Ja, svenska tjejer undviker mig.

:/


   
SvaraCitera

Om jag var tjej så skulle jag aldrig bli tillsammans och skaffa barn med någon som inte är etniskt svensk. Inte för att jag tror på raslära och sånt skit, utan därför att jag aldrig skulle vilja vara tillsammans med någon som har någon annan kultur, andra seder, eller ser annorlunda ut än resten av svenska befolkningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla rasist


   
SvaraCitera

Vissa tjejer gör det garanterat. Men vem fan vill vara med ett sånt jävla as till människa? Så man förlorar nog inget på det:)) 

 


   
SvaraCitera

Patrick:
Om jag var tjej så skulle jag aldrig bli tillsammans och skaffa barn med någon som inte är etniskt svensk. Inte för att jag tror på raslära och sånt skit, utan därför att jag aldrig skulle vilja vara tillsammans med någon som har någon annan kultur, andra seder, eller ser annorlunda ut än resten av svenska befolkningen

Ditt face har en annan kultur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha helt rätt 😉


   
SvaraCitera

Maffiozzo: jävla rasist

Jag är ej rasist. Som jag skrev där ovan.

Det är du som är rasist. Du vill tvinga mig att vara tillsammans med någon som inte är etnisk svensk, som har en annan kultur, andra seder, och i värsta fall är religiös, och ser ut på ett sätt som jag inte önskar. Jag vill INTE HA detta mångkulturella, förbannade nonsens uppkört i mitt ansikte. Jag har inget emot mångkultur men mångkultur. Att det finns runt mig. Men om folk börjar ställa krav och lägga sig i var min parter ska komma ifrån, hur hon ska se ut, osv. blir jag förbannad.

Vi lever i en demokrati. Det är upp till varje vuxen människa att få bestämma sin parter själv. Du verkar ju vilja motverka demokratin med nån form av tvång till vem man ska bli tillsammans med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssna på mig om jag frågar om en svensk tjej hur fan e jag då rasist?

motverka demokrati bla bla bla bara håll tyst 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fler åsikter?


   
SvaraCitera
Exner

Galen


   
SvaraCitera

amsis troll konto?


   
SvaraCitera

Jag vet att jag iaf inte bryr mig om vart min framtida partner kommer ifrån. Huvudsaken är att hen behandlar mig rätt och bryr sig. Vart hen kommer ifrån är för mig inget viktigt. Fast jag skulle gärna bli ihop med en som har ett annat modersmål än svenska, och detta för att gynna framtida barn om jag får några. 


   
SvaraCitera

Om jag var kvinna hade jag haft dessa krav på en parter. Och de här kraven har jag även på kvinnor.

1. Personen får inte ha någon annan etnicitet är svensk.

2. Personen måste tala svenska. Inte någon utländsk brytning får ske heller.

3 Personen får inte vara uppvuxen i någon annan land än Sverige. En etnisk svensk som ex. är uppvuxen i USA, England, eller vad det nu kan vara vill jag inte vara tillsammans med. Därför att då kan personen ta med sig andra seder, och bli socialt påverkad av andra kulturer så att det blir utmärkande.

4. Det finns många hudfärger, och typer av ansikten, men det är jag inte intresserad av. Personen måste ha samma typ av hudfärg som etniska svenskar och samma typ av andra rent utseendemässiga egenskaper.

5. Personen får inte vara religiös.

6. Personen måste följa vanliga, generella svenska traditioner, seder, och dessutom oskrivna kulturella regler. 

Rasism?

Nej. För flera hundra år sedan så fanns det ingen mångkultur i sverige. Och jag ska fortsätta att leva på det viset. De som gillar mångkultur får gärna ha det i samhället och jag har inget emot det, men vem har rätt att säga till mig vilka egenskaper JAG föredrar hos en partner?


   
SvaraCitera

Lotus Elise:
Jag vet att jag iaf inte bryr mig om vart min framtida partner kommer ifrån. Huvudsaken är att hen behandlar mig rätt och bryr sig. Vart hen kommer ifrån är för mig inget viktigt. Fast jag skulle gärna bli ihop med en som har ett annat modersmål än svenska, och detta för att gynna framtida barn om jag får några. 

ljug inte. gillar du en svensk och blatte lika mkt så väljer du svennen pga ni har mer gemensamt då ni kmr från samma land.


   
SvaraCitera