Aviseringar
Rensa alla

Seriös sida eller inte?


Ämnesstartare

Tjo, är intresserad av mobilen sony ericsson neo o det sägs att den bara säljs hos telia, men så letade jag runt o hittade den på eshop247, de har också mobiler som är i andra skal än vad jag iallafall uppfattat som är standard, så blir lite undrande, hur kan dom ha mobilen redan om den inte ska kunna köpas mer än hos telia nu? sidan har ju annars massa positiva omdömen men blir undrande ändå.


   
Citera

aldrig hört talats om


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol låter mysko


   
SvaraCitera

trygg e-handel e den. så´seriös ä rden nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo men en skrev att hans mobil var en tysk import ,....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=10366

har läst här men fick inte svar på mina frågor , spec inte när jag såg en skrev att den var en tysk import , vilket jag kan tro när jag ser andra sorters mobiler och att de redan finns ute när telia bara ska ha den? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

har läst här men fick inte svar på mina frågor , spec inte när jag såg en skrev att den var en tysk import , vilket jag kan tro när jag ser andra sorters mobiler och att de redan finns ute när telia bara ska ha den? :S

Och du tror att UM kan svara på det bättre än supporten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Och du tror att UM kan svara på det bättre än supporten?

var inte så bitsk, ett forum är ju till för att fråga. sen kanske jag skickar ett mail till dom med, men det här går ju fortare =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

var inte så bitsk, ett forum är ju till för att fråga. sen kanske jag skickar ett mail till dom med, men det här går ju fortare =)

Ja! Du får så vettiga svart ju! ;D;D;D;D;DD;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;DDDDDDDDDDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja


   
SvaraCitera

Köp den hos ​​Elgiganten i augusti; jag misstänker att "eShop247" inte heller kommer att få in den tidigare. Enligt min erfarenhet har dylika sidor som modus operandi att låtsas att de har populära och/eller svårtillgängliga varor i lager, gärna till låga priser, men när du beställer kontaktar de dig och säger att "tyvärr har vi inte den varan i lager, men du kan få köpa en annan liknande produkt istället."

Har inte stora återförsäljare som Elgiganten och The Phone House fått några exemplar kan jag lova dig att en skum nonameshop inte heller har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

;D;D;D;D;DD;D;D;D;D;D;D;D;D;D;D;DDDDDDDDDDDDD

?..

passaro:

Ja

lustigt då bara att mobilen inte kommit ut mer än hos telia och vissa mobiler finns i färger som inte finns hos elgigaten tex o.O

jag ska maila dom iallafall....

Gentlernen:

men när du beställer kontaktar de dig och säger att "tyvärr har vi inte den varan i lager, men du kan få köpa en annan liknande produkt istället."

ska se vad de säger, annars tror jag hårt på att det är tyska grejer de har importerat, som sen inte ens har svenska i sig, för en sa det nämligen i deras recensioner.. och då blir jag mysko alltså. vänta till augusti går inte för min x10i blev stulen i helgen, är i behov av en ny >.< så jäkla typiskt bara att neo är försenad då. därför sitter jag här och undrar om jag ska dra till med denna på deras sida, eller om jag ska skita i det i risk att det är någon mysko modell som är kopierad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Beställde en ny samsung galaxy s 16gig från detta stället, fick hem den så var paketet öppnat och många förvaringspåsar fattades samt såg sakerna använda ut, den såg definitivt begagnad ut.

Kontaktade dem men de skyllde ifrån sig, ena gången var det rutinmässig kontroll de gör på produkterna, andra så påstod de att jag ljög, och sen har de bara ignorerat mig och inte velat tala med mig eller göra rätt för sig.

Även två arbetskamrater som beställt härifrån och upplevt samma att de säljer begagnade saker.

UNDVIK DETTA STÄLLET VAD NI GÖR SÅ UNDVIK DEM ! om ni nu inte gillar att betala för nya produkter och få begagnade."


   
SvaraCitera

lemuu:

eller om jag ska skita i det i risk att det är någon mysko modell som är kopierad

Med tanke på att ​Sony Ericsson själva säger att ingen kommer att få den förrän tidigast i slutet av juli är det bara att glömma att köpa en Neo innan dess.


   
SvaraCitera