Aviseringar
Rensa alla

Seriösa funderingar kring prostitution


Ämnesstartare

Hej kära UM-vänner!

Min ekonomi är i kris. Jag går på komvux Då jag kommit in på 50 poäng för lite för att räkna mig som jag läser heltidsstudier på komvux de närmaste 10 veckorna (det krävs 200 p), trots att jag läst heltid de 10 senaste veckorna, så räknar CSN som jag läser för lite och även så har gjort under hela terminen eftersom de måste ha ett system som räknar terminsvis (fast kurserna i sig är 10 veckor vardera, ska ringa och gnälla på dom sen och se att inget misstag gjorts).
Men inget misstag kanske är gjort, vilket innebär att jag blir återbetalningsskyldig för det studiebidrag + lån jag hittills fått för heltidsstudier. Det innebär följande: Jag kommer leva flera tusenlappar under socminimum efter att hyran är betald.
Att höra av sig till soc är inget alternativ då de inte kommer ge mig några pengar i vilket fall, mina erfarenheter säger att de i sådana här situationer ber en söka jobb eller låna pengar privat.
Söka jobb då? Jovisst, men det känns som ett omöjligt projekt när arbetslösheten är jättestor, telefonförsäljning eller någon annan form av försäljning knappast är ett alternativ då det är en mycket värre form av prostitution än det jag tänker föreslå här nedan, och då ska jag fixa ett jobb på en veckas tid eller så för att få ekonomin att gå ihop.

Jag funderade då på prostitution. Det skulle kräva 3-4 ligg att återupprätta min ekonomi, då jag anser att jag kan betrakta mig själv som en fräsh lyxhora a la 3000 kr/timmen om jag bara rakar busken.
Tanken slog mig att jag kanske inte kan vara blåhårig som lyxhora. Men det ledde mig fram till en helt annan idé!

Om jag färgar busken blå så kanske jag kan gå som animetjej och att få the real anime experience för en japanentusiast kanske kan vara värt en del.

Så vad tror ni en liten animenörd kan tänka sig att betala för en sådan grym upplevlese? 5000? 10 000? 15 000?
Jag kan ju dessutom skaffa mig en lämplig outfit och jag har inga problem att stöna som en gråtande katt.

Tack på förhand.


   
Citera

framtidstron är död:

ber en söka jobb eller låna pengar privat.

De sa så till en vän till mig, samt att han inte kunde få bidrag då hans tjej hade jobb. Vad de inte tänkte på att det finns ett minimum även för de som blir försörjda av sin partner. Han ringde till riksdagen, pratade med dem och de kollade upp reglerna. Tanten på soc hade gjort fel, han fick sitt bidrag och hon en jäkligt stor utskällning [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läser en bok som heter "freak economics" den tar upp just prostitution och de ekonomiska fördelarna med det.

hur som helst så verkar folket i boken ta ca 300 dollar. och då är det typ en lyxhora som kan mycket mer än att erbjuda än jätte fin kropp.

Dold text: prostituera dig inte!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Min ekonomi är i kris. Jag går på komvux Då jag kommit in på 50 poäng för lite för att räkna mig som jag läser heltidsstudier på komvux de närmaste 10 veckorna (det krävs 200 p), trots att jag läst heltid de 10 senaste veckorna

btw, det är väl 350 för höstterminen och 400 för vårterminen. för att räknas som heltid.

fast vissa skolor verkar ha sin egna lilla uppfattning kring det där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Tanten på soc hade gjort fel, han fick sitt bidrag och hon en jäkligt stor utskällning

aah, dom har ju fel, man har RÄTT till hjälp om man lever under minimum... men alltså jag vet inte om jag pallar förnedringsprocessen av att engagera soc i det hela eftersom de av princip säger nej :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

hur som helst så verkar folket i boken ta ca 300 dollar. och då är det typ en lyxhora som kan mycket mer än att erbjuda än jätte fin kropp.

men jag erbjuder ju blått könshår och hentaistönsimitationer :/

men ne, alltså, jag har väldigt svårt att bete mig sexigt, förstår mig inte på det. Tror prostitution är någonting mycket svårt för en så otroligt osexig tjej som jag. Men man kanske kan lära sig! studera porrfilm osv

oktoberbarn:

btw, det är väl 350 för höstterminen och 400 för vårterminen. för att räknas som heltid.

tydligen inte för mig iaf :/

OBS jag är typ 2% seriös i min prostitutionsfundering egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men inget misstag kanske är gjort, vilket innebär att jag blir återbetalningsskyldig för det studiebidrag + lån jag hittills fått för heltidsstudier.

Inte säkert att du behöver betala tillbaka allt helt plötsligt. Jag jobbade för mycket ett år och lappen om återbetalning kom två år senare.
Summan jag betalade tillbaka var dessutom mindre än det överskottet jag fått.
Fast räkna med att CSN knullar dig hårdare än alla världens möjliga torskar. Det är liksom CSNs motto, "Vi knullar dig hårdast av alla".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men man kanske kan lära sig! studera porrfilm osv

jag ska lära mig [y]. tänker att man behöver utforska sin sexuella fantasi. ska köpa en bok om ställningar också (kanske, iaf tänkt den tanken).

framtidstron är död:

OBS jag är typ 2% seriös i min prostitutionsfundering egentligen.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Inte säkert att du behöver betala tillbaka allt helt plötsligt. Jag jobbade för mycket ett år och lappen om återbetalning kom två år senare.

ne, csn har redan räknat bort min avbetalning på kommande utbetalningar såatteh. Ja, de vill knulla mig riktigt hårt.
3600 kronor oktober, november och 900 kr i december är det jag får.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

jag ska lära mig . tänker att man behöver utforska sin sexuella fantasi. ska köpa en bok om ställningar också (kanske, iaf tänkt den tanken).

jag struntar dock i min sexuella fantasi, jag behöver bara stålar... och ingen vill väl betala för en sjukt osexig hora liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

få jag va din hallick??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

få jag va din hallick??

Nej, då ska ju du sno en del av mina pengar jag knullar ihop. Däremot får du gärna betala för mina tjänster, dig skulle jag kunna ha sex med gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Nej, då ska ju du sno en del av mina pengar jag knullar ihop.

de e bara för att jag e svart lr hur? hora

framtidstron är död:

dig skulle jag kunna ha sex med gratis.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

framtidstron är död: dig skulle jag kunna ha sex med gratis.

aah men alltså eftersom jag är i en ekonomisk kris tänker jag inte ha sex med dig gratis men just eftersom jag skulle kunna haft sex med dig i vilket fall är det helt okii om jag horar mig med dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

aah men alltså eftersom jag är i en ekonomisk kris tänker jag inte ha sex med dig gratis men just eftersom jag skulle kunna haft sex med dig i vilket fall är det helt okii om jag horar mig med dig!

vaknat p fel sida lr??


   
SvaraCitera