Aviseringar
Rensa alla

Seriösa funderingar kring prostitution


Ämnesstartare

Kakaoxo:

få jag va din hallick??

det är direkt ekonomiskt olönsamt med en hallick! enligt min bok. MEN! horan löper mindre risk att bli utsatt för misshandel eller sjuka kunder. så ur safety perspektiv så är hallik en bra grej.

framtidstron, du kanske ska se över om kakaoxo ändå vore ett bra alternativ för dig [y]. hon kan skydda rej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm precis, känner många turkar som skulle betala mkt för 1 vit pussy!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

framtidstron, du kanske ska se över om kakaoxo ändå vore ett bra alternativ för dig . hon kan skydda rej!

needu, har läst på flashbacks prostitutionsforum ett tag långt innan jag fick idéen att bli hora, om man bara gör outcalls så kräver man att kunden ringer från en telefon med abonemang så man ser att adress och namn stämmer och sen lämnar man bara dom uppgifterna till en horkompis, så om man inte hör av sig och inte svarar på ens mobil så ringer horkompisen polisen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

vaknat p fel sida lr??

nej jag är knullad av mitt komvux och csn och behöver knulla vidare för att ta hand om min ekonomi 🙁
inget personligt mot dig kakan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

så om man inte hör av sig och inte svarar på ens mobil så ringer horkompisen polisen!

[love][y], det finns verkligen lösningar på allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typiskt kvinnor, så fort dom får lite ekonomiska problem, då skall dom börja hora sej pengar(innan gör ni det bara för bekräftelse). Tänk på oss stackars fula män som aldrig får ligga, hur nedvärderande tror du inte det känns att ni får betalt för något som vi aldrig får[sad]


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Om jag färgar busken blå så kanske jag kan gå som animetjej och att få the real anime experience för en japanentusiast kanske kan vara värt en del.

låter sexi.

kebu12:

Tänk på oss stackars fula män som aldrig får ligga

Nej nej, du är jätteläcker kebu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Tänk på oss stackars fula män som aldrig får ligga, hur nedvärderande tror du inte det känns att ni får betalt för något som vi aldrig får

Håll käft och köp mig istället och var glad!

Homunculi:

låter sexi.

Är du intresserad? hur mycket kan du betala?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Håll käft och köp mig istället och var glad!

Men va!? Jag trodde jag fick sexa dej gratis?

Homunculi:

Nej nej, du är jätteläcker kebu.

Aa just det, glömde bort hur det var. Är för att jag tycker tjejer är så mycket fulare än mej som jag aldrig ligger med dom[smile]


   
SvaraCitera

On anime nörden är 22 och oskuld så borde du få ett saftigt pris. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Men va!? Jag trodde jag fick sexa dej gratis?

inte när min ekonomi är i kris! Ger inte bort några samlag gratis! tror jag ska be min BF betala för sig också, kanske. Men det vore ju dumt med tanke på att vi lever i samma hushåll :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

On anime nörden är 22 och oskuld så borde du få ett saftigt pris.

och dessutom nörd på så sett att han kan kamma in massa cash på något nördprojekt som bara nördar förstår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

tror jag ska be min BF betala för sig också, kanske. Men det vore ju dumt med tanke på att vi lever i samma hushåll :/

hahaha

men DU blir rikare iaf [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

men DU blir rikare iaf

mm, han får köpa mindre energidryck och jag får köpa mera cigg! brabrabra!

Tyvärr är det under hans värdighet att köpa en hora så jag tror inte ens han skulle erbjuda mig en krona för ett samlag 🙁


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

och dessutom nörd på så sett att han kan kamma in massa cash på något nördprojekt som bara nördar förstår!

Nördar betalar alltid extra.

Har du tänkt att köra naturellt? Utan något skydd så att säga.


   
SvaraCitera