Aviseringar
Rensa alla

Seriösa problem med att skriva. [shake]


Vad jobbigt [sad][cry] men har inget riktigt tips, vet bara att det är drygt. En tydlig frågeställning kanske kan hjälpa; ex: Vem var Greve Dracula? -> Googla Dracula, läs på, skriv en liten inledning och försök som Åtta sa strukturera upp i underrubriker.

Jag vet typ direkt vad jag ska skriva så brukar kunna slänga ur mig text jättefort men de gångerna man faktiskt har fått skrivstopp så att säga har varit jättejobbiga.


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

skönt att man inte är ensam =)
fast vill ju inte att nån ska ha det såhär men ah.,

Lindblom:

Jag är likadan 🙁 Har fem skrivuppgifter som väntar på att bli gjorda men det går bara inte

usch då :/ lider med dig. <3


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

Mina texter brukade bli ungefär så här lå

haha


   
SvaraCitera

åh jag är exakt lika dan, det är jättejobbigt[sad]


   
SvaraCitera

det jobbiga för mig är inte att komma igång, det är att fortsätta [n]


   
SvaraCitera

kachin:

Någon som känner igen sig?
Hur i alla gudars-som-ej-existerars-namn skriver man?

Jag känner igen mig, jag kunde inte alls skriva när jag gick i gymnasiet(slutade 2009). När jag väl skrev någonting blev det dåligt. Nu är jag frilans journalist och det går bra för mig.


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

Stray:

det jobbiga för mig är inte att komma igång, det är att fortsätta [n]

mjo. och så ska man ha ett fint litet avslut också =p

Robbie Fowler:

Jag känner igen mig, jag kunde inte alls skriva när jag gick i gymnasiet(slutade 2009). När jag väl skrev någonting blev det dåligt. Nu är jag frilans journalist och det går bra för mig.

Vad var det som fick dig att kunna skriva då? Intressantare o vara journalist?


   
SvaraCitera

kachin:

Vad var det som fick dig att kunna skriva då? Intressantare o vara journalist?

Jag vet faktiskt inte vad som gjorde att jag blev skrivkunnig. Anledningen varför jag tycker att det är roligt nu är för att folk läser det jag skriver.


   
SvaraCitera