Aviseringar
Rensa alla

seriöst?


Ämnesstartare

Det beror nog på att de inte får ge varningar för generell idioti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm vad vore UM utan sånt här


   
SvaraCitera

Temas:

stavfel

särskiv detdär så fullbordar du din trollimage


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

särskiv detdär så fullbordar du din trollimage

och sedan kom vi till de där att hacka på mig.. gör det speciellt inte då du klantar dig själv med särskrivning i samma inlegg som du klagar på min

grön_apa:

ungdomar.se är en prvat ägd sida, de som äger och administrerar sidan har rätt att bestämma vad som ska finnas här och vad som är olämpligt.

de va inte det ja mena utan att de inte e bra om de e en diktatur och modsen får slänga varningar hit å dit. spelar ingen roll om den e privat ägt eller inte de skulle ändå va bengt om de blir en diktatur. inte nog med att det INTE ÄNS SKA vara en diktatur utan en sida med gott fördöme som finns för ungdomar de e därför den finns


   
SvaraCitera

Temas:

och sedan kom vi till de där att hacka på mig.. gör det speciellt inte då du klantar dig själv med särskrivning i samma inlegg som du klagar på min

[zzz]


   
SvaraCitera

Temas:

de va inte det ja mena utan att de inte e bra om de e en diktatur och modsen får slänga varningar hit å dit. spelar ingen roll om den e privat ägt eller inte de skulle ändå va bengt om de blir en diktatur.

Stick till ett annat forum då 😉

Temas:

inte nog med att det INTE ÄNS SKA vara en diktatur utan en sida med gott fördöme som finns för ungdomar de e därför den finns

Nej nu har du fått det om bakfoten, ungdomar existerar för att youmeet ska dra in lite cash.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

det hära me våldtekten av hon som fick sperma i ansiktet och den andra flickan som blev våldtagen på riktigt: de e inte riktigt sant. den första blev inte våldtagen utan fick som sagt bara sperma på sig. den andra tjejen ljög för att hon va sur på killen eftersom han ''våldtagit'' hons kompis. plus att hon gick med tajta jeans på skolan nästa dag. allt penkar alltså på att killen e oskyldig så ja fattar inte vad dom på tv babblar om. sedan vet maninte hur mycke tjejer ljuger plus att dom uppenbarligen klädde sig utmanande samma kväll (tajta jeans osv)

tror att det du är varnad för är psykade åsikter + knäpp stavning, precis som variabel sa. Att hävda att man klär sig utmanande när man har tighta jeans på sig, så man ska skylla sig själv, är helt befängt.

Detta är utmanande kläder:
Image

Detta är normalt att tjejer har på sig:
Image

Kan en kille inte hålla sig från att våldta en tjej som är klädd som på understa bilden ÄR något galet i huvudet på honom.

Tycker att du kan sluta gnälla om EN varning nu. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Kan en kille inte hålla sig från att våldta en tjej som är klädd som på understa bilden ÄR något galet i huvudet på honom.

Det är någonting galet med honom om han våldtar någon som klär sig som kvinnan på den övre bilden också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja har aldrig sagt att jag skulle VÅLDATA någon om klär sig så så sluta hitta på lögner. ja har bara sagt att de e lite av kvinnans ansvar om hon klär sig utmanande och blir våldtagen eftersom hon provocerar det. och nej jag är ingen jävla missbrukande våldtecktsman så ljug inte.

och hur många har inte psykade åsikter på den hära sidan om ni nu tycker att mina åsikter e det??? folk sitter för bövelen å diskuterar om dom ska ta sjelvmord å massa annat skit så ge dom varningar också. finns massa himla fjortisar som skriver urdumma grejer varna dom med! sidan e full med labila tonåringar som ibland har helt puckade åsikter så sluta hacka på mig för de ja tycker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

ge dom varningar också.

Vem säger att vi inte varnar dem?
Bara vi moderatorer som kan se vilka som är varnade, förutom om de själva, som du gjorde, går ut med det i trådar.

Vi varnar inte folk för att de har puckade/psykade åsikter, vi varnar folk för att de bryter mot reglerna på sidan och om de tramsar runt i Forum PLUS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

och sedan kom vi till de där att hacka på mig.. gör det speciellt inte då du klantar dig själv med särskrivning i samma inlegg som du klagar på min

du skulle verkligen kunna skippa skriva "är och vara det den de dem" (efter egen förmåga) istället för "e å va de de de de", det skulle ge ett mycket mindre trolligt intryck. och vore bra om du skrev i din signatur att du har dyslexi (även om du inte har det). [party]

dina inställningar:
http://ungdomar.se/my_config.php

tråd du bör svara på mitt inlägg i:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=283202&page=6#10581969


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CryptoVem:

säger att vi inte varnar dem?
Bara vi moderatorer som kan se vilka som är varnade, förutom om de själva, som du gjorde, går ut med det i trådar.

Vi varnar inte folk för att de har puckade/psykade åsikter, vi varnar folk för att de bryter mot reglerna på sidan och om de tramsar runt i Forum PLUS.

jaha okej då. men jag blev varnad av dig och det stog att de va för att ja stavade dåligt. och tramsade runt i forum plus vilket inte e sant för fem öre men men..och ja jag blev varnad på ofelaktiga grunder det var iaf inte rätt gjort

variabel:

du skulle verkligen kunna skippa skriva "är och vara det den de dem" (efter egen förmåga) istället för "e å va de de de de", det skulle ge ett mycket mindre trolligt intryck. och vore bra om du skrev i din signatur att du har dyslexi (även om du inte har det).

tenker fan inte skriva att ja har dyslexi i min signatur. vem är det som trollar nu egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

jaha okej då. men jag blev varnad av dig och det stog att de va för att ja stavade dåligt. och tramsade runt i forum plus inte sant för fem öre men men.

"Sluta tramsa i Forum PLUS och stava ordentligt!"
Så skrev jag i min motivering då ditt inlägg innehöll en hel del stavfel (förlåt att du tar illa upp för detta) och du skrev "psykade" saker vilket jag tolkade som trollande/trams av dig, så därför du fick varningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

"Sluta tramsa i Forum PLUS och stava ordentligt!"
Så skrev jag i min motivering då ditt inlägg innehöll en hel del stavfel (förlåt att du tar illa upp för detta) och du skrev "psykade" saker vilket jag tolkade som trollande/trams av dig, så därför du fick varningen.

ja så skrev du.. men ofta man kan varna någon BLAND ANNAT för att man stavar dåligt. och ja har inte ändrat mina åsikter bara för att ja blir varnad har samma åsikter ändå även om du och kanske andra tycker dom e psykade. om det fortsätter med varningar och folk som hackar på mig gör jag en feting anmälan till alla er som jävlas


   
SvaraCitera