Aviseringar
Rensa alla

SERIÖST!?[confused][confused][confused]


Ämnesstartare

Läs hela artikeln här!
Image
Gick precis in på aftonbladet och fick syn på den här grejen om underbara Gynning.
Belv as sur typ, lixom ett par som är riktigt fula, sorliga, alternativa människor ska fan inte ens få säga sitt ord i en sådan mening.
Hon den blonda ni ser på bilden säger "Till 90 procent handlar det om en egofixering, mode och yta"
Ja men vad fan tror du?! Det är vad bloggen bygger på och söker dom läsarna som är intreserad av det!! Inte om ekologiska ängar och alternativa liv med tygkassar och orakad kropp!!
Bara detta är ett bevis på folk som har så tråkiga och gråa liv att dom ska klaga och lägga ner tid på att förstöra för dom som står för sig själva och har ngt att komma med, och har ett kul liv! Och nu har sådana idioter fått Gynning att stänga ner sin blogg inom kort, och det är sjukt!
Så tycker ni ska läsa artikeln så fattar ni vad jag menar!

Det va vad jag hade och säga just nu! Puss Puss


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

håller me till fylla muggar[crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, men allvarligt talat. Sen när blev det fel att blogga om yta? Varför skall alltid livet handla om djupet? Någon kanske finner ytan intressant, har ni aldrig tänkt på det?

Vad hände med den såkallade friheten? Jag tycker det är okay att tipsa om piller, thinspiration osv. VARFÖR INTE!??!?!?!?!

Jo, för att svenska folket är för dumma i huvudet och har ingen självrespekt alls. Klarar inte ens av att läsa en blogg utan DÖR typ pga att de följer tipsen till PUNKT O PRICKA hö hö hö

Idiotiska småflickor

i love u gynning


   
SvaraCitera

Gött å slippa gynning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså, kan ingen bara köra en kula genom krillebooi, carolina gynning och katrin zytecepenamns äckliga huvuden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

asså, kan ingen bara köra en kula genom krillebooi, carolina gynning och katrin zytecepenamns äckliga huvuden?

ja gärna genom krillebooi men inte genom gynning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka offer[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H¨ÖLER MED


   
SvaraCitera

pallar inte bry mig, har inte sett hennes blogg, men kan tänka mig att det inte var en särskilt stor förlust...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

pallar inte bry mig, har inte sett hennes blogg, men kan tänka mig att det inte var en särskilt stor förlust...

jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men öh............................................ [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Men öh............................................ [tard]

HAHA VESST 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera