Aviseringar
Rensa alla

Seriöst får ni självmordstankar när ni hör denna låten?


Smilen
Ämnesstartare


Seriöst detta är den mest sorgliga svenska hiphoplåtar. Jag älskar deppiga jävla Hiphoplåtar, men denna ger mig självmordstankar på riktigt!


   
Citera

"depretioner" 

vaaat


   
SvaraCitera

ont: nej
KAN bara inte få "någon speciell" känsla i kroppen av dessa beats som är förekommande i 95% av hiphop


   
SvaraCitera

 lär ju inte få en att må bättre om man redan mår dåligt?


   
SvaraCitera

Gruvann:  95% av hiphop

nej :O


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Gruvann:
ont: nej
KAN bara inte få "någon speciell" känsla i kroppen av dessa beats som är förekommande i 95% av hiphop

Deppig is the word!


   
SvaraCitera

dinkompis:

nej :O

90%. mitt sista bud...

Smilen:

Deppig is the word!

mjaah, förstår vad personen som gjort låten vill uttrycka, men kan inte relatera till den instrumentala biten.


   
SvaraCitera

Gruvann: 90%. mitt sista bud...

3% skulle jag säga. beatsen på min hip hop lista är inte ens likt det iaf. det är bara svensk fjortishiphop som har såna beats


   
SvaraCitera

dinkompis:

3% skulle jag säga. beatsen på min hip hop lista är inte ens likt det iaf. det är bara svensk fjortishiphop som har såna beats

Har hört ganska lite hiphop, men tycker inte att jag hör någon större skillnad tyvärr :((

Har du någe tips på anna sorglig hiphop? Vore kul att höra isf!


   
SvaraCitera

Gruvann:

Har hört ganska lite hiphop, men tycker inte att jag hör någon större skillnad tyvärr :((

Har du någe tips på anna sorglig hiphop? Vore kul att höra isf!

man kanske inte blir "ledsen" av beatet men min poäng var att det inte lät likadant lol


   
SvaraCitera

Gruvann:

Har hört ganska lite hiphop, men tycker inte att jag hör någon större skillnad tyvärr :((

Har du någe tips på anna sorglig hiphop? Vore kul att höra isf!

den här låter säkert som 95% av all hip hop enligt dig men lysnna på hela texten till slut och kommentera vad du tyckte? 


   
SvaraCitera

dinkompis:

den här låter säkert som 95% av all hip hop enligt dig men lysnna på hela texten till slut och kommentera vad du tyckte? 

Efter 3minuter "när man kom in i den" var det bättre. Texten är ju sorgsen, men tycker inte att det förmedlas "rätt" rent instrumentalt.

Men det är jag som är tråkig och en aning "trångsynt" möjligtvis. Men säger vad jag tycker iaf.


   
SvaraCitera

dinkompis:

gillar denna rätt bra dock, beatsen osv.

fedt svårt att förklara varför men den är goou


   
SvaraCitera

Gruvann:

Efter 3minuter "när man kom in i den" var det bättre. Texten är ju sorgsen, men tycker inte att det förmedlas "rätt" rent instrumentalt.

Men det är jag som är tråkig och en aning "trångsynt" möjligtvis. Men säger vad jag tycker iaf.

Den och Johnny Cash hurt är nog dom mest sorliga låtar jag vet, alltså för mig.


   
SvaraCitera

Den är sorglig


   
SvaraCitera